خبرگزاری کار ایران

امدادرسانی به ۱۰ هزار نفر از متاثرین سیلاب در مناطق مختلف مازندران

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۷۴۶

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از امدادرسانی این جمعیت به حدود ۱۰ هزار نفر از متاثرین از سیلاب اخیر در مناطق مختلف استان خبرداد.

به گزارش ایلنا، مجتبی اکبری با اشاره به اینکه تیم‌های امدادونجات این جمعیت از ساعات اولیه وقوع سیلاب در مناطق مختلف استان به کمک مردم شتافتند گفت: تا کنون نیروهای هلال احمر مازندران موفق شدند به حدود ۱۰ هزار نفر از آسیب دیدگان سیلاب خدمات امدادی لازم را ارائه کنند.

وی افزود: تخلیه آب از ۶۶۵ واحد مسکونی، ارائه خدمات اسکان اضطراری به ۲۹۵نفر و رهاسازی بیش از ۵۰۰ دستگاه خودروی زمینگیر شده از جمله اقدامات انجام شده طی روزهای گذشته بوده است.

 اکبری با اشاره به  توزیع بسته های غذایی و سایر  ملزومات زیستی در میان آسیب دیدگان از سیلاب در مناطق مختلف ۱۲ شهرستان مازندران گفت: تا کنون به حدود ده هزار نفر متشکل از دو هزار و ۴۱۵ خانوار امدادرسانی شد که در همین راستا افزون بر ۱۹هزار قرص نان، ۱۴ هزار و ۸۰۰ کیلو برنج، دو هزار  و ۵۶۰ تخته پتو،  دو هزار و ۴۶۰ بطری روغن،۹۲۰ تخته موکت، دو هزار بسته غذایی، ۷ هزار باکس آب معدنی و ۱۳۰۰ قوطی کنسرو، ۱۸۰ کیلو خرما و دهها بسته بهداشتی و شوینده در بین آسیب دیدگان از سیلاب توزیع شد.

اکبری با اشاره به وقوع سیلاب، طوفان و ریزش برف و کولاک در مناطق مختلف استان و به موازات آن ترافیک سنگین و زمین گیر شدن خودروهای زیادی در طول محورهای مواصلاتی و همچنین ترافیک سنگین ناشی از ورود مسافرین و میهمانان نوروزی، از تلاش و تدابیر ویژه جمعیت هلال احمر برای مدیریت همزمان حوادث مزبور و ارائه خدمات مورد نیاز به متاثرین از این وضعیت خبرداد و افزود: هلال احمر به صورت همزمان با چند حادثه و بحران مواجه بود که سیلاب یکی از این بحرانها بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به ورود موثر عوامل امدادی این جمعیت برای کاهش بحران سیلاب در شهرستان سیمرغ گفت: افزون بر این، عوامل امدادی هلال احمر استان به صورت همزمان در شهرستان های ساری و میاندرود، نکا، قائمشهر، چالوس، نوشهر، بابل، بهشهر، بابلسر، جویبار، آمل، سوادکوه و گلوگاه درگیر سیلاب سنگین و طغیان رودخانه ها بودند که عملیات امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: عوامل امدادی این جمعیت با تمام ظرفیت امدادی همچنان در مناطق آسیب دیده حضور دارند و به هرگونه نیاز امدادی در کمترین زمان ممکن پاسخ خواهند داد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز