خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر نوسازی و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها:

اساسنامه ۴۲ سازمان وابسته به شهرداری‌‏ها در سال ۹۷ ابلاغ شد

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۹۰۱

مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ابلاغ اساسنامه ۴۲ سازمان وابسته به شهرداری‌های‌ کشور در سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش ایلنا، عباس کرکه‌‌‌آبادی درباره جزییات این خبر گفت: از ابتدای سال ۹۷ تاکنون اساسنامه ۴۲ سازمان وابسته به شهرداری مطابق با الگوهای ابلاغی وزیر کشور در دو قالب اساسنامه سازمان‌های وابسته به شهرداری‌های مراکز استان و اساسنامه سازمان‌های وابسته به شهرداری‌های غیرمراکز استان ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه اغلب اساسنامه‌‌های ابلاغی مربوط به شهرداری‌‌های غیرمراکز استان است، اظهار داشت: ۹ اساسنامه ابلاغی مربوط به ‌شهرداری‌‌های استان تهران و پس از آن بیشترین اساسنامه‌ها مربوط به شهرداری‌‌های استان‌‌های اصفهان و البرز است.

مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ادامه داد: اساسنامه‌های مذکور پس از پیشنهاد شهرداری‌های متقاضی، تصویب در شورای اسلامی شهر ذیربط و تأیید دفاتر تخصصی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و تطبیق با شاخص‌های مصوب وزارت کشور به استانداریهای مربوطه ابلاغ گردیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز