خبرگزاری کار ایران

کشف انواع کالای قاچاق درالبرز

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۵۷۱

فرمانده انتظامی استان البرز از کشف ۴ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق با اولویت مقابله با مواد محترقه در ۲۴ ساعت گذشته دراین استان خبرداد.

به گزارش ایلنا، سردار عباسعلی محمدیان گفت: این طرح روز گذشته با حضور فعال پلیس های تخصصی با هدف مقابله با قاچاق مواد محترقه در سطح استان البرز به اجرا درآمد.

وی اضافه کرد: دراجرای این طرح انواع کالای قاچاق شامل لوازم بهداشتی وآرایشی، موتورسیکلت، سوخت، لوازم خانگی و لوازم صوتی وتصویری نیز شد.

سردار محمدیان خاطرنشان کرد : دراجرای این طرح بیش از ۶۷ هزار عدد مواد محترقه خارجی و ۱۵ کیلوگرم مواد اولیه دست ساز نیز کشف شد.

وی افزود: با این کالاهای قاچاق ۵۱ قاچاقچی دستگیر و ۴۹ پرونده دراین زمینه تشکیل شد.

این مقام ارشد انتظامی یادآورشد: مبارزه با قاچاق، یکی از مهم ترین الزامات تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی است که پلیس باجدیت آن را دنبال می کند.

سردار محمدیان بیان داشت: نوسان در قیمت ارز سبب شد تا برخی افراد سودجو به قاچاق و احتکار کالا روی بیاورند که با همکاری مردم و پلیس اخلالگران اقتصادی یکی پس از دیگری در چنگ قانون گرفتار می شوند.

از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق دراستان البرز شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز