خبرگزاری کار ایران

وظیفه در گفت‌وگو با ایلنا:

بارش برف و باران تا شنبه در نواحی شمال، شمال‌غرب و غرب کشور

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۱۵۰

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی از صبح امروز و بارش برف و باران در نواحی شمال، شمال غربی و غرب کشور خبرداد.

احد وظیفه، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین وضعیت آب و هوا در کشور گفت: یک سامانه بارشی از امروز صبح وارد جنوب غرب و غرب کشور شده است و امروز صبح نیز شاهد بارش باران در استان‌های کرمانشاه، خوزستان و ایلام بودیم و امیدواریم این بارش‌ها ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر بارش‌های جبهه گرم این سامانه بارشی آغاز شده و به تدریج تشدید می‌شود و از تقریبا روز جمعه به طور کل تا صبح شنبه ادامه خواهد داشت. هچنین بارندگی در مناطق غرب، شمال‌غرب، جنوب غرب، مناطق مرکزی، دامنه‌های البرز و سواحل شمال کشور از امشب شروع شده و تا شنبه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه در مناطق سردسیر و گردنه‌های کوهستانی و جاده‌های کوهستانی بارش برف گزارش می‌شود، تصریح کرد: این سامانه از روز شنبه از تهران عبور کرده و شمال شرق کشور را دربرمی‌گیرد. این سامانه بارشی تا روز یکشنبه در کشور حضور دارد و از روز یکشنبه به تدریج از شمال شرق کشور خارج می‌شود.

وظیفه با اشاره به مناطقی که بر اثر این سامانه بارشی دارای مخاطراتی می‌شوند، یادآور شد: برای استان‌های ایلام، غرب کرمانشاه، غرب کردستان، خوزستان و لرستان رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود که  با احتمال آب گرفتگی معابر و طغیان رودخانه‌ها مواجه هستند. همچنین امشب به تدریج جاده‌های کوهستانی شمال تهران درگیر بارش برف خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز