خبرگزاری کار ایران

پیمان سنندجی خبر داد:

افزایش خدمات شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در روزهای پایانی سال 97

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۰۴۹

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: در طرح ویژه استقبال نوروزی، اشتغال حداکثری ناوگان در خطوط اتوبوسرانی شهر تهران را در برنامه قرار داده‌ایم.

به گزارش ایلنا، پیمان سنندجی اظهار داشت: با توجه به ترافیک روز‌های پایانی سال و سخت ترشدن استفاده از خودروی شخصی، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران روزهای پایانی سال، با اشتغال حداکثری ناوگان در خطوط اتوبوسرانی تا لحظه تحویل سال نو، خدمت‌رسانی خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: علاوه بر نظارت هوشمند سیستم، بازرسان  این شرکت نیز با نزدیک شدن به ایام سال نو  تا ساعت پایانی شب بر فعالیت خطوط نظارت ویژه خواهند داشت و در صورت افزایش تقاضای سفر، افزایش متناسب ناوگان، به خصوص در خطوط تندرو را انجام خواهند داد.

وی افزود: در صورت افزایش تقاضای سفر، علاوه بر ساعات سرویس‌رسانی معمول، در خطوط منتهی به مراکز خرید تا ساعت ۲۴ خدمت رسانی صورت می پذیرد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درباره پنج شنبه و جمعه آخر سال و زیارت گلزار شهدا و متوفیان نیز گفت: طبق اطلاعیه صادره ،  برنامه سرویس‌رسانی ویژه‌ای به شهروندان برای زیارت حرم مطهر امام(ره) و همچنین بهشت زهرا (س) انجام شده که بر این اساس خطوط ویژه از میادین و مبادی منتخب به مقصد بهشت زهرا (س) پیش بینی شده است.

وی افزود: شرکت واحد اتوبوسرانی برای آخرین سه شنبه سال و شب چهارشنبه سوری نیز طرح سرویس رسانی ایمن را در دستور کار و برنامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز