خبرگزاری کار ایران

فراهانی تاکید کرد:

لزوم حل معضل تاریخی پیدا کردن آدرس در تهران/ با حفظ نام شهدا، خیابان‌های شهر را شماره‌گذاری کنید

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۳۴۴

عضو شورای شهر تهران با اشاره به معضل پیدا کردن آدرس در پایتخت، به لزوم شماره‌گذاری معابر و خیابان‌ها تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، مجید فراهانی در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به مشکلات پیدا کردن آدرس در پایتخت، حل این معضل را از خدمات مهم شورای پنجم دانست.

وی ضمن تشکر از کمیته نامگذاری گفت: همان گونه که در جلسات عنوان شده است بنا بود طرحی آماده شود تا معضل نام گذاری در تهران حل شود.

فراهانی گفت: امروز پیدا کردن آدرس برای شهروندان تهرانی مسئله ساز است چه برسد برای کسانی که برای اولین بار به تهران می آیند. در همه دنیا بسیاری از خیابان ها و کوچه ها به صورت شماره، نام گذاری می شود.

وی ادامه داد: افراد از طریق شماره می توانند به راحتی آدرس خود را پیدا کنند و موقعیت خود را در نظر داشته باشند تا بدانند با نقطه مورد نظر چقدر فاصله دارند و به راحتی به مقصد برسند.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به وضعیت مشهد در خصوص نام گذاری خیابان ها بیان کرد: در شهر مشهد، هر خیابانی شماره ای دارد و ذیل آن شماره نیز نام شهدا آورده شده است.

فراهانی اظهار کرد: طرح مشابهی نیاز است تهیه شود و چنان چه شورای پنجم معضل تاریخی پیدا کردن آدرس در پایتخت را حل کند، فعالیت ارزنده ای انجام داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز