خبرگزاری کار ایران

عبدالملکی مطرح کرد؛

آمادگی کمیته امداد برای تولید دام مورد نیاز کشور

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۴۴۷

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد با بیان اینکه ۱۰ درصد دام‌ کشور توسط مددجویان امداد تامین می‌شود، گفت: اگر دولت در ارائه تسهیلات و خوراک دام حمایت کند، آمادگی داریم بخش قابل توجهی از نیاز کشور را تامین و با قیمت مناسب توزیع کنیم.

به گزارش ایلنا، حجت‌الله عبدالملکی در مراسم بهره‌مندی ۹۳۰ طرح دامداری مددجویان استان سیستان و بلوچستان از خوراک دام، گفت: تاکنون دو هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال، ۵۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض و پشتیبانی فنی در حوزه طرح‌های اشتغال، در اختیار خانواده‌های تحت حمایت قرار گرفته است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد ادامه داد: در طول سه سال گذشته ۱۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان درآمد از محل طرح‌های اشتغال، وارد مجموعه خانواده‌های تحت حمایت شده است.

وی با بیان اینکه یک‌سوم بیکاران کشور افراد محروم و تحت حمایت کمیته امداد هستند، اظهار داشت: برای پایدارسازی دام در سیستان و بلوچستان فارغ از تسهیلات قرض‌الحسنه، سه میلیارد تومان به صورت بلاعوض برای تامین خوراک دام در ۹۳۰ طرح پرورش دام سبک و سنگین در نظر گرفته شد.

عبدالملکی افزود: این ۹۳۰ طرح پرورش دام حدود ۹ هزار دام سبک و سنگین در اختیار دارند که ۱۵۰۰ تن خوراک دام میان آنها تهیه و توزیع شد.

وی افزود: حدود ۱۰ درصد دام‌های کشور را خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد تامین می‌کنند و اگر دولت در ارائه تسهیلات و تامین خوراک دام پشتیبانی کند، آمادگی داریم بخش قابل توجهی از نیاز کشور را تامین و با قیمت مناسب در بازارهای مصرف توزیع کنیم. 

وی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد با اشاره به اینکه امسال دو هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به صورت قرض‌الحسنه در سطح کشور به مددجویان پرداخت شده است، تصریح کرد: با این اعتبار، ۱۱۴ هزار فرصت شغلی ایجاد شد و مددجویان امداد امسال ۵۵۰۰ میلیارد تومان درآمد از طریق طرح اشتغال به دست آوردند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز