خبرگزاری کار ایران

هزار و 120 مدرسه در خوزستان پذیرای مهمانان نوروزی/ درجه‌بندی کلاس‌ها برای مسافران

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۲۰۰

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از آمادگی هزار و 120 مدرسه در خوزستان برای اسکان مسافران نوروزی خبرداد.

محمد تقی‌زاده درباره اسکان مسافران نوروزی در مدارس خوزستان به خبرنگار ایلنا گفت: ستاد منطقه‌ای این استان هماهنگی و برنامه‌ریزی لازم را برای اقامت مسافران نوروزی انجام می‌دهد و حدود هزار و 120 مدرسه با ظرفیت 11 هزار کلاس در سطح استان پذیرای اسکان مسافران خواهد بود.

تقی‌زاده با اشاره به بکارگیری سه هزار نیروی انسانی در این ایام برای خدمت رسانی به مهمانان نوروزی افزود: این نیروها در بخش‌های ستادی، اجرایی و خدماتی بکار گرفته می‌شوند و جلسات توجیه سرایداران و عوامل اجرایی‌ در حال انجام است.

وی عنوان کرد: تا قبل از عید چندین جلسه توجیهی برای نیروهای اجرایی خواهیم داشت. در ایامی که مسافران نوروزی اسکان داده می‌شوند، تیم‌های ارزیابی و بازرسی استان خوزستان نیز به نحوه پذیرش و اسکان و نوع ارائه خدمات نظارت کامل خواهند داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه از سوم تا بیست و چهارم اسفند ماه جاری فرهنگیان می‌توانند از سراسر کشور به سامانه وارد شوند و مدرسه مورد نظرشان را رزرو کنند.

وی گفت: برای تعطیلات ایام نوروز آدرس و شماره تماس ستادهای آموزش و پرورش استان را به تمامی ادارات اعلام کرده‌ایم و 16 مرکز رفاهی و 8 مرکز درمانی در این ایام به مسافران خدمات ارائه خواهند داد. تعدادی بروشور و کروکی هم آماده شده که انشاالله در ایام نوروز بین مسافران توزیع خواهد شد.

تقی‌زاده در خصوص هزینه‌های اسکان مسافران نوروزی در مدارس تصریح کرد: از سوی وزراتخانه‌ها هزینه‌ای در نظر گرفته می‌شود که متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی در ادامه به امکانات رفاهی در مدارس خوزستان اشاره کرد و گفت: اکثر کلاس‌های ما مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی هستند و این کلاس‌ها در سه درجه تعریف شده‌اند؛ یک گروه اتاق‌های ویژه هستند که دارای امکاناتی از جمله یخچال، تلویزیون، فرش، حمام و تخت بوده و کلاس‌های "الف" دارای فرش، یخچال، پتو و امکانات سرمایشی و گرمایشی‌اند و برخی تلویزیون دارند و گروه "ب" فرش و پتو دارند ولی تلویزیون و یخچال به صورت مشترک در آبدارخانه استفاده می‌شود و عمده مدارس خوزستان اجاق گاز برای طبخ غذا و وسایل شستشو و همچنین دارای‌حمام هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز