خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

درخواست پلیس از دولت برای توجه ویژه به نیروهای انتظامی و امنیتی/ عقب‌ماندگی جدی در زمینه اعتبارات داریم

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۹۴۲

جانشین فرمانده ناجا گفت: ایراد ما به نظام بودجه‌ریزی سال ۹۸ این است که بودجه پلیس را نیز مانند دیگر نهادها و دستگاه‌ها کم کرده‌اند و ما را مانند یک سازمان عادی و در کنار آن قرار داده‌اند.

سردار ایوب سلیمانی (جانشین فرمانده ناجا) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به مشکلات بودجه‌ای در تمام پلیس‌های تخصصی گفت: آقای نوبخت؛ رییس سازمان برنامه و بودجه در همایش مدیران و روسای پلیس راهور قول‌هایی درخصوص تامین اعتبارات به ما داده‌است و امیدواریم این قول‌ها عملی شود و ایشان این عیدی را به ما بدهد.

وی با بیان اینکه امیدواریم سازمان برنامه و بودجه همانطور که قول داده مشکلات تامین اعتبار را برای پلیس راهور برطرف کند، ادامه داد: در نیروی انتظامی نیز قبول داریم کشور مقداری دچار مشکلات اقتصادی است و بودجه سال ۹۸ را انقباضی بسته‌اند و این تا حدودی برای ما قابل درک است.

جانشین فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: اما ما به مسئولان دولتی عرض می‌کنیم که اگرچه بودجه باید انقباضی بسته شود، اما در شرایطی که دشمن هجمه‌های بسیار دارد و با مشکلات روبرو هستیم پدیده یا موضوع امنیت و انضباط اجتماعی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

سردار سلیمانی تصریح کرد: در همه کشورهای دنیا معمول است که در چنین مواقعی به نیروهای امنیتی و انتظامی‌‌شان بیشتر کمک می‌کنند، چراکه کار آنها بیشتر می‌شود و ماموریت‌هایشان توسعه می‌یابد.

وی ادامه داد: ایراد ما به نظام بودجه‌ریزی سال ۹۸ این است که بودجه ما را نیز مانند دیگر نهادها و دستگاه‌ها کم کرده‌اند و ما را مانند یک سازمان عادی و در کنار آن قرار داده‌اند، ضمن اینکه ما عقب‌ماندگی جدی در زمینه اعتبارات نیز داشته‌ایم، بنابراین درخواست ما از دولت این است که به نیروهای امنیتی جامعه در این شرایط توجه ویژه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز