خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران:

ایمنی همگام با توسعه پیش رود

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۴۰۳

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران در مراسم افتتاح اولین نمایشگاه صنعت ایمنی و آتش نشانی در چهارمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی آتش نشانی و ایمنی شهری با اشاره به پیچیدگی‌های جوامع شهری بویژه کلان شهر تهران تاکید کرد: اصولا توسعه معطل ایمنی نمی‌ماند و این ما هستیم که باید خود را با سرعت توسعه برابر کنیم.

به گزارش ایلنا مهدی داوری، در این باره گفت: یکی از موضوعاتی که از نظر ایمنی برای ما اهمیت دارد، موضوع کالاها و ابزارهایی است که برای ایمنی ساختمان‌ها و سایر موارد و حتی آتش‌‌‌‌‌نشانی نیاز داریم. به همین خاطر تولیدکنندگان و توزیع‌‌‌‌‌کنندگان نقش بسیار مهمی در تولید کالاهای استاندارد و در نهایت ایمنی ساختمان‌ها و... دارند.

وی در این مراسم که صبح امروز با حضور شمار زیادی از متخصصان، مهندسان و مسئولان شرکت‌های ایمنی و آتش‌‌‌‌نشانی و همچنین جمعی از مدیران و کارشناسان آتش‌‌‌‌نشانی تهران و شهرستان‌‌‌ها در سالن اجتماعات هتل المپیک تهران برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر اکثر تجهیزات آتش‌‌‌نشانی از کشورهای خارجی وارد و تامین می‌‌شود که اگر حمایت‌‌‌های بیشتری از تولیدکنندگان داخلی صورت گیرد، قطعا با توجه به توانمندی‌هایی که در داخل کشور وجود دارد، می‌توان انتظار داشت که تجهیزات و کالاهای استاندارد در داخل تولید شود.

مدیرعامل آتش‌‌‌نشانی تهران معرفی کالاهای ایمنی برای مردم را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: اگر به مردم ضرورت اهمیت وسایل و تجهیزات ایمنی مثلا نصب دکتورها در منازل را که برای آشکارسازی نشت گاز خطرناک منوکسید کربن مورد استفاده قرار می‌گیرد، گفته و آموزش داده شود، یقینابه ضرورت آن پی برده و بکار خواهند گرفت و این باعث می‌شود که آمار آسیب‌های جسمی و خسارات مالی کاهش یابد.

داوری اضافه کرد که سازمان‌های نظام مهندسی و آتش‌‌‌نشانی ضرورت دارند که رویکرد اجتماعی را جدی بگیرند تا دیگر شاهد حوادث ناگواری در سطح جامعه نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز