خبرگزاری کار ایران

سازمان هواشناسی اعلام کرد:

باران و برف در البرز و زاگرس/ کولاک و لغزندگی در جاده‌های شمال

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۳۹۵

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه بخش بزرگی از مناطق کشور شاهد بارش باران و برف خواهد بود و در جاده‌های شمال کولاک و برف رخ می‌دهد.

به گزارش ایلنا، سازمان هواشناسی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: از بعدازظهر سه‌‌‌شنبه سامانه بارشی از سمت شمال غرب و غرب وارد کشور شده و به تناوب تا روز شنبه در کشور فعال خواهد بود.

بر این اساس روز سه‌‌‌شنبه ۹۷/۱۲/۰۷ بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف در استان‌‌‌‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، برخی نقاط استان‌‌‌های اردبیل، زنجان، کردستان و کرمانشاه و ارتفاعات استان‌های تهران، البرز و قزوین پیش‌بینی شده است.

همچنین روز چهارشنبه ۹۷/۱۲/۰۸ بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت، در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف در استان‌‌‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، شمال زنجان، غرب کردستان، گیلان، غرب مازندران، تهران، البرز، قزوین، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، برخی نقاط استان‌‌‌‌های خوزستان، لرستان، کرمانشاه، کرمان، از بعد از ظهر در خراسان شمالی، خراسان رضوی و رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت در بخش‌‌‌‌های مرکزی خلیج فارس، غرب و جنوب فارس، جنوب بوشهر، غرب هرمزگان و نواحی مرکزی سیستان و بلوچستان رخ می‌دهد.

این اطلاعیه تاکید کرده در روز سه‌‌‌شنبه در جاده‌‌‌‌های کوهستانی استان‌‌‌های واقع در شمال غرب، غرب و جاده‌‌‌های کوهستانی استان‌های واقع در البرز غربی و مرکزی و روز چهارشنبه در جاده‌‌‌های کوهستانی استان‌های واقع در البرز غربی، مرکزی و شرقی و جاده‌‌های کوهستانی استان‌های واقع در شمال غرب، غرب و استان‌های واقع در زاگرس مرکزی کولاک برف، لغزندگی جاده‌‌ها و کاهش دید پیش‌‌بینی شده از این‌‌‌رو توصیه می‌‌‌شود تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارات احتمالی به عمل آید.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز