خبرگزاری کار ایران

دستگیری سارق موبایل قاپ پس از خودزنی

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۶۹۳

سرکلانتر سوم پلیس پایتخت، با اشاره به دستگیری یک سارق موبایل قاپ در مرکز تهران، گفت: این موبایل قاپ پس از خودزنی در هنگام سرقت دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "علی کارخانه"، سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ، به تشریح این خبر پرداخت و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و موبایل قاپی در محدوده های مرکزی تهران، پرونده‌ای در کلانتری ۱۰۵ سنایی برای رسیدگی به این موضوعات تشکیل شد.

وی افزود: با انجام تحقیقات و بررسی تصاویر دوربین مدار بسته شهری، ماموران پلیس موفق به شناسایی یک سارق سابقه دار منزل و تلفن همراه شدند.

این مقام انتظامی، تصریح کرد: متهم با پرسه زنی با یک دستگاه موتورسیکلت در خیابان‌های این محدوده، طعمه‌های خود را شناسایی و در فرصتی مناسب اقدام به موبایل قاپی می‌کرده است.

سرهنگ کارخانه، با بیان اینکه متهم، برای فرار از دست ماموران که قصد دستگیری وی در مخفیگاهش را داشتند، اقدام به خودزنی کرده بود، گفت: پس از این اتفاق متهم برای مداوا به بیمارستان منتقل شد و پس از ترخیص وی از مرکز درمانی، تحت بازجویی قرار گرفت.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت، خاطرنشان کرد: متهم دارای سابقه سرقت منازل نیز هست و تا کنون ۴۲ شاکی وی را مورد شناسایی قرار دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز