خبرگزاری کار ایران

ملکی به ایلنا خبر داد:

نجات جان ۲۷ نفر در حادثه آتش‌سوزی یک ساختمان مسکونی

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۱۶۸

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از نجات جان ۲۷ نفر از ساکنان یک ساختمان مسکونی که دچار حریق شده بود، خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات حادثه آتش‌سوزی امروز صبح (جمعه ۲۶ بهمن‌ماه) گفت: ساعت ۶ صبح امروز آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان فلاح، خیابان بهبودی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله ۴ ایستگاه به همراه خودروهای پشتیبانی و نردبان هیدرولیکی و ... به محل اعزام می‌شوند، ادامه داد: با توجه به حساسیت آتش‌سوزی در ساختمان‌های مسکونی آتش‌نشانان کمتر از سه دقیقه خود را به محل حادثه رساندند. محل حادثه یک ساختمان مسکونی ۵ طبقه ۱۰ واحدی بود که در قسمت پارکینگ ۵ دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه موتورسیکلت وجود داشت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: زمانی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند ۲ دستگاه خودرو شامل یک دستگاه خودوری سمند و یک دستگاه خودروی پژو به همراه یک دستگاه موتورسیکلت دچار حریق شده و کاملا شعله‌ور بودند و آتش‌ در حال سرایت به سایر خودروها بود. همچنین دود بسیار غلیظی که ناشی از سوختن خودروها بود ساختمان را فرا گرفته بود و تقریبا همه افرادی که در این ساختمان بودند در شرایط ناایمنی که بوجود آمده بود، گرفتار شده بودند.

ملکی تصریح کرد: آتش‌نشانان همزمان با عملیات اطفاء حریق عملیات نجات را آغاز کردند و با دستگاه‌های تنفسی مشغول جستجو و خارج کردن افراد گرفتار شده، شدند. آتش‌نشانان ۲۷ نفر از ساکنان این ساختمان را خوشبختانه بدون مصدومیت از این ساختمان خارج کردند. آتش‌ سریع خاموش و دود نیز از ساختمان تخلیه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز