خبرگزاری کار ایران

سارق ATM دانشجوی پزشکی از آب در آمد

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۱۴۰

رئیس کلانتری 126 تهران پارس از دستگیری یک سارق ATM خبر داد و گفت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که سارق دانشجوی رشته پزشکی است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "مجید عسگر نیا" در توضیح این خبر، گفت: ساعت 4 و نیم صبح بیست سوم بهمن ماه سال جاری ماموران انتظامی کلانتری در حال گشت زنی بودند که مشاهد کردند فردی در حالی که کلاه و دستکش در دست دارد جلوی یک عابر بانک ایستاده است که ماموران به رفتار وی مشکوک می شوند.

رئیس کلانتری 126 تهرانپارس با اشاره به ا ینکه ماموران برای رفع ظن مدتی رفتار وی را تحت مراقبت قرار می دهند، گفت: متهم به محض اینکه متوجه حضور ماموران در نزدیکی خود می شود بلافاصله سوار یک دستگاه خودروی سواری شده و از محل می گریزد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران به تعقیب متهم پرداخته و موفق به دستگیری وی می شوند، گفت: پس از دستگیری فرد متواری مجددا ماموران به همان محل قبلی مراجعه و متوجه می شوند که متهم چند سوراخ را با مته بر روی دستگاه ATM ایجاد کرده است.

وی بیان داشت: متهم برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل و در تحقیقات فنی اقرار کرد که با اقتباس از فیلمی قصد داشته که پول های داخل ATM را سرقت کند.

سرهنگ عسگرنیا با اشاره به اینکه متهم دانشجوی پزشکی است، افزود: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز