خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات مدیره کانون مهندسان معمار تهران:

مشارکت مردم را دست کم نگیریم

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۶۷۷

رئیس هیات مدیره کانون مهندسان معمار تهران با اشاره به برگزاری همایش «تهران؛ چهار دهه معماری و طرح‌های شهری» به لزوم حضور شهروندان اشاره کرد و مشارکت مردم را برای توسعه معماری مورد نیاز دانست.

به گزارش ایلنا، رئیس هیات مدیره کانون مهندسان معمار تهران در رابطه با برگزاری همایش «تهران؛ چهار دهه معماری و طرح‌های شهری» گفت: برگزاری این همایش‌‌ها برای آسیب‌‌شناسی مسائل مربوط به حوزه معماری و شهرسازی ضرورت بسیاری دارد اما وقتی ضرورت آن بیشتر مشخص می‌‌شود که به نتیجه برسیم، درس بگیریم و راهکاری برای فعالیت‌‌های آینده داشته باشیم.

وی افزود: لازم است تا در این همایش آسیب‌‌ها و نقاط ضعف را بدون تعارف و صادقانه مطرح کرد تا اینکه قدم‌‌های بهتری برداریم و برای آینده درس بگیریم.

این متخصص حوزه معماری و شهرسازی در رابطه با لزوم برگزاری همایش‌‌های مربوط به حوزه معماری و شهرسازی اظهار داشت: جلساتی این چنینی چشم‌‌اندازهای خوبی دارد و به نظرم مخاطبان این همایش جامعه معماری و شهرسازی هستند اما امیدوارم که مردم هم جز مخاطبان باشند. 

وی اضافه کرد: ما همیشه مشارکت مردم در طرح‌‌ها را دست‌‌کم می‌‌گیریم. اطلاع‌‌‌رسانی در رسانه‌‌هایی که بازخورد و نفوذ داشته اهمیت بسیار زیادی دارد؛ تاکنون نقطه ضعف بسیار داشتیم و امیدوارم برگزاری این همایش‌‌ها راهگشا باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز