خبرگزاری کار ایران

پرونده آدم‌ربایی "پردیس" در "اهواز" بسته شد

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۴۷۸

فردی که به دلیل اختلاف حساب اقدام به آدم ربایی در "پردیس" کرده بود در "اهواز" دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، سردار "عبدالرضا ناظری" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری در صبح روز ۱۳ بهمن ماه ۹۷ مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی در شهرستان "پردیس" بلافاصله طرح مهار و عملیات شناسایی آدم ربایان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد با توجه به عدم حضور خانم منشی در محل کار، فردی که ظاهرا قبلا شریک شاکی بوده در تماس تلفنی با تغییر صدا بیان می کند که اگر می خواهید منشی شرکت زنده بماند باید مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال پرداخت کنید.

سردار ناظری تصریح کرد: ماموران با انجام تحقیقات گسترده و با اجرای طرح های عملیاتی موفق به شناسایی خودرو آدم ربایان شده و نهایتا رد متهم یا متهمان را در شهرستان "اهواز" می زنند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه پلیس با هماهنگی دستگاه قضائی پس از شناسایی مخفیگاه آدم ربایان، در صبح روز ۱۶ بهمن ماه جاری موفق به دستگیری یک آدم ربا شد، خاطر نشان کرد: فرد ربوده شده صحیح و سالم آزاد می شود و از متهم دستگیر شده یک قبضه سلاح کلت و تعدادی فشنگ جنگی کشف می شود.

سردار ناظری در خاتمه با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی، خاطر نشان کرد: متهم انگیزه اصلی خود را طلب مالی عنوان کرد و تحقیقات پلیس برای شناسایی سایر همدستان احتمالی این آدم ربا ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز