خبرگزاری کار ایران

جزئیات پیدا شدن کودک سه ساله افغانستانی اعلام شد+فیلم

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۴۲۷

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ جزئیات پیدا شدن کودک سه ساله افغانستانی را که حدود ۱۳ روز پیش ربوده شده بود، اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار علیرضا لطفی درباره جزئیات پیدا شدن کودک ۳ ساله افغانستانی گفت: حدود ۱۳ روز پیش متاسفانه گزارشی مبنی بر محدود مفقود شدن یک کودک ۳ ساله به پلیس واصل شد.

وی ادامه داد: خانوم جوانی طی تماس با ۱۱۰ اعلام کرده بود، فرزند دخترش که در حدود سه سال داشت حوالی میدان خراسان ربوده شده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه این کودک توسط یک خانم با انواع ترفندهای مختلف ربوده شده بود، تصریح کرد: این فرد رباینده با ادعای کمک مالی به این خانواده مادر و کودک را به میدان خراسان برده و در یک فرصت مناسب دختر بچه سه ساله را ربوده بود.

سردار لطفی با بیان اینکه خانواده این کودک سه ساله از اتباع افغانستانی مقیم تهران بودند، خاطرنشان کرد: پلیس بلافاصله با توجه به حساسیت موضوع وارد عمل شد و بررسی‌های مختلفی در این خصوص انجام داد و توانستیم ساعاتی پیش محل اختفای این کودک را شناسایی کنیم.

وی ادامه داد: کارآگاهان وارد منزل شده و رباینده را دستگیر و کودک را که خوشبختانه کاملا سالم بود به خانواده اش تحویل دادند.

حجم ویدیو: ۸.۵۰M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۰۵ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز