خبرگزاری کار ایران

رییس دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با ایلنا:

تعطیل کردن واحدهای دانشگاهی، آموزش عالی را زیر سوال می‌برد

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۷۳۲

رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با بستن و تعطیل کردن واحدهای دانشگاهی عدالت آموزشی زیر سوال می‌رود، از همین رو باید کمک کنیم دانشگاه‌ها محور توسعه شهرها باشد.

محمد مهدی طهرانچی (رئیس دانشگاه آزاد اسلامی) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به این سوال که قرار بود واحدهای زیان‌ده دانشگاه آزاد به قسمت اداری تبدیل شوند، تاکنون چند واحد تبدیل به بخش اداری شده‌اند؟ گفت: مفهوم زیان‌ده یک مفهوم بسیار سطحی است. نگرش کلی به آموزش عالی چیزی را حل نمی‌کند‌، بلکه باید به توسعه آن کمک کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه تعطیل کردن کارهای دانشگاهی، آموزش عالی را زیر سوال می‌برد، گفت: با بستن، تعطیل کردن و کارهایی از این قبیل عدالت آموزشی زیر سوال می‌رود، از همین رو باید کمک کنیم دانشگاه‌ها محور توسعه شهرها باشد، از این رو اقدام موثری کرده‌ایم و قطعا با این روند مسائل و مشکلاتی که وجود دارند، حل خواهند شد. 

وی با اشاره به اهمیت آموزش در میان مردم گفت: در مواقع و در جاهایی که آموزش ما برای مردم مناسب نیست، مردم به آن رجوع نخواهند کرد، از همین رو مدرسه‌های مهارتی را دایر کردیم. با افتتاح مدارس مهارتی آموزش‌های دانشگاهی را مفید، موثر و مهارتی می‌کنیم، زیرا اگر مردم ببینند، آموزش ما مفید است به دانشگاه آزاد می‌آیند.

طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پاسخ به سوالی درباره میزان افت دانشجو در دانشگاه آزاد گفت: میزان دانشجویان ما در دانشگاه آزاد اسلامی کاهش محسوس نداشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز