خبرگزاری کار ایران

رئیس کلانتری شهرک گلستان خبر داد:

دستگیری سارقان منازل هنگام دزدی

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۷۲۲

رئیس کلانتری شهرک گلستان از دستگیری چهار سارق منزل، خبر داد و تاکید کرد: این متهمان هنگام سرقت دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ اکبر مرادی با اعلام این خبر گفت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه چهار سرنشین یک دستگاه خودروی سواری با صورت‌‌های پوشیده در حال بالا رفتن از دیوار ساختمان هستند، بلافاصله نزدیکترین تیم کلانتری که در همان حوالی در حال گشت‌‌زنی بود، به آدرس اعلامی اعزام شدند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی به آدرس اعلامی اعزام و مشاهده کردند که راننده و دو سرنشین یک دستگاه خودروی سواری در حالی که صورت‌‌های آنها پوشیده است، از خودرو پیاده شده و در حال پرسه‌‌زنی هستند که بلافاصله برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند ولی متهمان سوار بر خودروی خود شده و با سرعت بالایی از محل گریختند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: با تعقیب متهمان، خودرو سارقان در نزدیکی محل سرقت متوقف شد و هر سه متهم دستگیر شدند.

مرادی با اشاره به اینکه در خبر دریافتی حضور چهار سارق اعلام شده بود، ظن ماموران را برانگیخت که ممکن است سارق چهارم در داخل ساختمان باشد، اظهار داشت: ماموران کلانتری به محل اعلامی مجدداً مراجعه و مشاهده کردند که سارق چهارم از پنجره ساختمان به بیرون پرید و در حال فرار است.

وی اضافه کرد: با دستگیری متهم چهارم، هر چهار سارق به بزه انتسابی اقرار و برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز