خبرگزاری کار ایران

موضع پلیس در مقابل کشف حجاب

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۱۱۵

فرمانده انتظامی تهران بزرگ، موضع پلیس را در مواجهه با کشف حجاب تشریح و تاکید کرد: شک نکنید پلیس هرگز مرعوب شانتاژها، جوسازی ها و ... نمی شود و باید بگویم در برخورد با اینگونه مسائل کوتاه نمی آییم.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی درباره موضع پلیس در مقابل کشف حجاب، اظهار داشت: بی‌حجابی هنجارشکنی است و برخورد با افرادی که شئونات اخلاقی، اسلامی و عرف جامعه ما را رعایت نمی کنند، از اولویت های اساسی پلیس پایتخت است.

وی افزود: شک نکنید پلیس هرگز مرعوب شانتاژها، جوسازی ها و ... در این حوزه نمی شود و باید بگویم در برخورد با اینگونه مسائل کوتاه نمی آییم.

رئیس پلیس پایتخت یادآور شد: در ملاقات اخیری که جمعی از فرماندهان و مسئولان ارشد ناجا با فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) داشتند، معظم له نیز بر لزوم توجه به حفظ شئونات اسلامی در جامعه تأکید و توصیه داشتند و معتقد بودند که این رویکرد باید "عاقلانه" و "مدبرانه" باشد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تأکید کرد: رویکرد "عاقلانه"و "مدبرانه"؛  موضع پلیس در حوزه امنیت اخلاقی و اجرای مأموریت های مربوطه است، به طوری که واکنش های ایجابی، فرهنگی و آموزشی جایگزین برخوردهای "سلبی" پلیس در این حوزه شده است.

سردار رحیمی تأکید کرد: نگاه مان به موضوعات امنیت اخلاقی؛ نگاهی "مدبرانه"، "مسئولانه" و "مجاهدانه" است، برای تمام کارکنان پلیس پایتخت برای مواجهه با موضوعات امنیت اخلاقی، ۵ مرحله کارگاه آموزشی برگزار شده و بر برخوردهای "ایجابی"،"اخلاقی" و "اسلامی" تأکید شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز