خبرگزاری کار ایران

سارق حرفه‌ای توسط پلیس راه‌آهن دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۰۵۵

رئیس پلیس راه آهن کشور از دستگیری سارق حرفه‌ای و سابقه‌داری که به شیوه بیهوشی مالباخته، اقدام به سرقت می‌کرد، خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ حشمت الله ملکی با تبریک فرا رسیدن چهلمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، در تشریح این خبر اظهار داشت:  در پی وصول گزارشی در حوزه پلیس راه آهن مشهد، مبنی بر بیهوشی یکی از مسافران خطوط ریلی و سرقت اموال وی،موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با همت و هماهنگی پلیس راه آهن مشهد،تهران، اراک و با نیز انجام اقدامات فنی، علمی و اطلاعاتی، متهم و سارق حرفه ای در محور ریلی اراک شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس راه آهن کشور با اشاره به وجود ۱۲ شاکی در این پرونده، بیان کرد: این سارق  به شیوه بیهوشی مالباختگان، تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیون تومان سرقت کرده است.

این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: برابر اظهارات بزه دیدگان و اعترافات متهم، سارق پس از ایجاد ارتباط و جلب اعتماد مالباخته به شیوه بیهوشی،کارت های بانکی،وجوه نقد و اموال گرانبهای  بزه دیدگان را سرقت می کرد.

سرهنگ ملکی خاطرنشان کرد: به دستور مقام قضائی و بازپرس شعبه ۸ اراک، تصویر این سارق حرفه ای رسانه ای می شود تا در صورتی که مسافرانی در ایام گذشته بدین شیوه مورد سرقت قرار گرفته اند به حوزه قضائی محل سکونت خود مراجعت کرده و مراتب را گزارش و اعلام کنند.

این مقام انتظامی به مسافران خطوط ریلی، تاکید کرد: شهروندانی که قطار را برای سفر انتخاب می کنند حتما از نمایش و در معرض دید قرار دادن وجوه نقد، اموال و اشیاء گرانبهای خود خودداری کنند و در صورت نیازمندی به آشامیدنی یا خوراکی،حتما تقاضای خود را صرفا به مهماندار قطار اعلام و از اعتماد به افراد ناشناس جدا پرهیز نمایند.

رئیس پلیس راه آهن کشور در پایان گفت: تلاش ما  ایجاد نظم و امنیت حداکثری در راه آهن و ارائه مطلوب ترین خدمات انتظامی به مسافران خطوط ریلی است و در این مسیر همه همت مان را به کار می گیریم ،ان شاء الله بتوانیم سرباز لایقی برای فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) و خدمتگزاری شایسته برای مردم عزیزمان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز