خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

چهارمین دانش‌آموز حادثه‌دیده تصادف بردسکن درگذشت

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۰۵۴

رییس اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش خراسان رضوی از فوت چهارمین دانش‌آموز حادثه‌دیده در تصادف بردسکن خبر داد.

مهدی مجیدی‌فر (رییس اطلاع رسانی آموزش و پرورش خراسان رضوی) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام خبر فوت یکی دیگر از دانش آموزان حادثه بردسکن گفت: حادثه تصادف در شهرستان بردسکن در تاریخ ۲۰ آبان ماه رخ داد. در این حادثه چهار دانش آموز از مدرسه ابتدایی پسرانه حاج مومن بردسکن در بلوار ۱۳ آبان در حال بازگشت از مدرسه به خانه بودند که خودرو وانت به آنها برخورد می‌کند که یک نفر از دانش‌آموزان جان خود را از دست می‌دهد و سه نفر دیگر به بیمارستان منتقل می‌شوند.

وی ادامه داد: دو نفر از دانش‌آموزان که به بیمارستان سبزوار و نیشابور منتقل شده‌ بودند در تاریخ ۲۲ آبان در گذشتند و اعضای بدن یکی از دانش آموزان نیز اهدا شد. متاسفانه نفر چهارم از این دانش آموزان نیز روز گذشته جان خود را از دست داد.

رییس اطلاع رسانی آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان علت برخورد خودرو به دانش‌آموزان گفت: علت این تصادف سرعت بالای خودرو وانت گزارش شده و گویا راننده نتوانسته خودرو را کنترل کند. ناگفته نماند در حال حاضر راننده بازداشت است تا مراحل قضایی طی شود.

به گزارش ایلنا، مراسم تشییع و خاکسپاری این دانش‌آموز فردا در بردسکن انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز