خبرگزاری کار ایران

سازمان هواشناسی اعلام کرد:

سه‌شنبه تهران برفی و بارانی است

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۸۵۵

سازمان هواشناسی اعلام کرد: از روز یکشنبه با ورود سامانه بارشی به کشور بارش باران و برف و در بعضی ساعات وزش باد شدید در استان‌های واقع در نوار غربی پیش بینی می‌شود.

به گزارش ایلنا، سازمان هواشناسی اعلام کرد: از روز یکشنبه با ورود سامانه بارشی به کشور بارش باران و برف و در بعضی ساعات وزش باد شدید در استان‌های واقع در نوار غربی پیش بینی می‌شود.

روز دوشنبه با تشدید سامانه بارشی گستره بارش‌ها دامنه‌های زاگرس و دامنه‌های جنوبی البرز را نیز فرا خواهدگرفت. روز سه شنبه فعالیت این سامانه به سواحل دریای خزر، شمال شرق و شرق کشور توسعه می‌یابد. در روز چهارشنبه عمده فعالیت این سامانه محدود به شمال شرق و شرق کشور و سواحل شرقی دریای خزر خواهد بود. بر این اساس وضع هوای کشورطی هفته جاری به شرح زیر پیش بینی می‌شود:

از بعد از ظهر یکشنبه بارش برف و باران گاهی وزش باد شدید در استان‌های ایلام، لرستان، شمال و شرق خوزستان، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، جنوب آذربایجان شرقی، غرب چهار محال و بختیاری و جنوب همدان پیش بینی می شود.

در روز دوشنبه بارش برف و باران و وزش باد شدید در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، لرستان، چهارمحال و بختیاری، زنجان، قزوین، همدان، مرکزی، کهگیلویه وبویراحمد، فارس، شمال خوزستان، ایلام، قزوین، البرز، تهران و بارش باران گاهی وزش باد شدید در استان بوشهر و همچنین وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در جنوب خوزستان را خواهیم داشت.

برای سه شنبه بارش برف و باران گاهی وزش باد شدید در استان‌های گلستان، مازندران، گیلان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، تهران، قم، مرکزی، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و شرق خوزستان پیش بینی می شود.

شایان ذکر است به سبب بارش برف و کولاک در نقاط کوهستانی و سردسیر مناطق ذکر شده، لغزندگی جاده‌های کوهستانی، مه آلودگی و کاهش دید رخ خواهد داد از این رو توصیه می‌شود هنگام تردد در این مناطق، نکات لازم جهت حفظ ایمنی و جلوگیری از خسارات احتمالی بکار گرفته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز