خبرگزاری کار ایران

توضیحات میلانی نسبت به حواشی جلسه دیروز کمیته محیط زیست شورا

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۸۵۷

رئیس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران نسبت به حواشی ایجاد شده روز گذشته در این کمیته توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، سید آرش حسینی میلانی نسبت به حواشی ایجاد شده درباره جلسه اخیر کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران دیروز همانند هفته‌های گذشته با هدف بررسی و پایش مشکلات زیست محیطی شهر تهران تشکیل جلسه داد و به مناسبت روز هوای پاک به بررسی تطبیقی آلودگی هوای شهر تهران با کلانشهرهای دیگر که با این معضل مواجه هستند؛ پرداخت.

وی افزود: در این جلسه علاوه بر افراد مسئول در حوزه مقابله با آلودگی هوای شهر تهران، یکی از شرکت های مشاوره دهنده به شهرداری که در حوزه مقابله با آلودگی هوای تهران به بررسی اقدامات انجام شده در مکزیکوسیتی پرداخته، دعوت شده بود تا گزارش موردی درباره مطالعات خود را ارائه کند. 

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه تلاش کمیته محیط زیست و خدمات شهری دوری کردن از حاشیه‌ها و سیاسی‌کاری و پرداخت تخصصی به مشکلات و معضلات محیط زیستی شهر تهران است، اظهار داشت: شرکت مشاوری که به جلسه امروز دعوت شده بود به همراه تعدادی از کارشناسان خود در این جلسه شرکت کرد و فرد مورد اشاره در رسانه‌‌‌ها یکی از کارشناسان این شرکت خصوصی است و در این جلسه نیز به جز سخنان تخصصی در زمینه آلودگی هوا و راه های مقابله با آن سخن دیگری گفته نشده است. 

حسینی میلانی ابراز امیدواری کرد تا رسانه‌‌‌‌ها قبل از انعکاس موضوعات این چنینی و ایجاد ابهام و شائبه در جامعه، چگونگی موضوع را از منابع رسمی جویا شوند و افکار عمومی را درگیر موضوعات حاشیه‌‌ای نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز