خبرگزاری کار ایران

سردار مقیمی خبر داد:

رشد ۱۳ درصدی رضایت مندی مردم از پلیس آگاهی/ کاهش دو درصدی شکایات

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۸۵۳

رئیس پلیس آگاهی ناجا از رشد ۱۳ درصدی رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس آگاهی طی ۹ ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

 

به گزارش ایلنا، سردار محمدرضا مقیمی با حضور در مرکز نظارت همگانی نیروی انتظامی (۱۹۷) به همراه چند تن از معاونان، به صورت چهره به چهره با مردم دیدار و گفت‌‌‌‌وگو کرد.

وی در این دیدار، ضمن پاسخگویی به برخی سوالات شهروندان در حوزه ماموریت‌‌‌های این پلیس، دستورات لازم را در خصوص پیگیری سریع‌‌تر برخی مشکلات مطرح شده از سوی مردم صادر کرد.

رئیس پلیس آگاهی ناجا در حاشیه حضور در مرکز نظارت همگانی ناجا (۱۹۷) با بیان اینکه بیشترین مراجعات امروز مربوط به سرقت از اماکن و منزل بود، گفت: امروز قریب به ۶۰ مراجعه حضوری در این مرکز پاسخ داده شد.

مقیمی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، میزان شکایات از این پلیس دو درصد کاهش و تقدیر و رضایتمندی از عملکرد کارکنان پلیس آگاهی نیز رشد ۱۳ درصدی داشته است.

وی افزود: مجموع تماس‌‌های مردم با این پلیس در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل نیز ۱۳ درصد افزایش داشته است.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: پلیس نیازمند جلب مشارکت مردمی است و ما تلاش می‌‌‌کنیم با شهروندان به عنوان اصلی‌‌ترین سرمایه اجتماعی ارتباط و تعامل سازنده برقرار کرده و اعتمادسازی کنیم.

مقیمی مرکز نظارت همگانی (۱۹۷) را نمادی از رعایت حقوق شهروندی در ناجا دانست و اظهار داشت: ۱۹۷ فرصتی برای همدلی بین مردم و پلیس است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز