خبرگزاری کار ایران

حراست از مرزهای کشور، یک توفیق و اقدامی خداپسندانه است

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۷۲۴

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه کار مرزبانان و دریابانان دریادل بسیار با ارزش است، گفت: قطعا این یک توفیق و کار با ارزش و خداپسندانه است که از مرزهای یک کشور اسلامی حفاظت و حراست شود.

به گزارش ایلنا، سردار حسین اشتری با حضور در جمع سربازان وظیفه پاسگاه هندورابی، اظهار داشت: از شما که برای حفظ و پاسداری امنیت تلاش می‌کنید، تشکر می‌کنم. بدانید این کار شما قطعا یک کار ارزشی و خداپسندانه است.

وی، خطاب به سربازان گفت: باید هر کدام از شما جای خالی برادران و پدر خود را برای یکدیگر پر کنید و اگر خدایی نکرده مشکلی برای هر کدام از شما پیش آمد به صورت برادرانه در پی رفع آن باشید. بدانید که این همدلی و هماهنگی برای شما تمرینی در زندگی محسوب می‌شود.

فرمانده ناجا گفت: باید خدا را شاکر باشید که در نظامی خدمت می‌کنید که رهبری آن سیدی بزرگوار، دلسوز و عاشق جوانان است و از سوی دیگر در کشوری هستید که متعلق به صدها هزار شهید است.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: فرماندهی معظم کل قوا در بسیاری از دیدارهایی که با ایشان داریم بر حمایت، مراقبت و حفظ امانت های مردم که شما هستید، تأکید دارند.

وی خاطرنشان کرد: گرچه مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد؛ ولی نباید به جوسازی‌هایی که برعلیه کشور ما انجام می‌دهند توجه کرد چرا که دشمنان همواره در این 40 سال به دنبال ضربه به نظام ما بوده‌اند.

سردار اشتری بر لزوم مراقبت و دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب خاطرنشان کرد: باید بدانیم اگر ناامنی خدای ناکرده وارد کشور شود گریبان همه را خواهد گرفت و ما باید قدردان این امنیت باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز