خبرگزاری کار ایران

دستگیر زوج موبایل قاپ در پایتخت

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۴۳۷

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی از دستگیری زوج موبایل قاپ با ۵۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی عزیز خانی در توضیح این خبر، گفت: با ارجاع تعدادی پرونده به پایگاه هشتم پلیس آگاهی مبنی بر سرقت گوشی های همراه توسط زوج موتورسوار، شناسایی و دستگیری آنها در دستورکار قرار گرفت و ماموران موفق شدند در تحقیقات میدانی، چهره متهمان را شناسایی کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد که این زوج دارای سابقه کیفری بوده و به تازگی از زندن آزاد شده اند.

وی بیان داشت: در ادامه تحقیقات پلیسی ، ماموران موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان شده و با هماهنگی مقام قضائی آنها دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه هشتم منتقل شدند.

سرهنگ عزیزخانی با بیان اینکه متهمان برای جلوگیری از شناسایی شدن، پلاک موتورسیکلت را می پوشاندند، عنوان کرد: مال باختگان پس از مراجعه به این پایگاه اظهار می داشتند که در حال مکالمه با تلفن همراه بودیم که ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت که زن بود با نزدیک شدن به ما گوشی هایمان را قاپیده و به سرعت از محل متواری شدند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران از شهروندان خواست: برای جلوگیری از وقوع جرایم مشابه از مکالمه و یا ارسال پیام به مدت طولانی در معابر عمومی دوری کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز