خبرگزاری کار ایران

دستگیری زورگیران شرق تهران

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۳۸۷

رئیس کلانتری ۱۳۶ فرجام، با اشاره به دستگیری ۲ سارق زورگیر در این محدوده، گفت: این متهم چند روز پس از رهایی از زندان مرتکب سرقت و زورگیری شدند که مجددا پلیس آنها را دستگیر کرد.

به گزارش ایلنا، سرگرد خلیلی لطفی، در تشریح این خبر گفت: با شکایت های ارایه شده از سوی شهروندان ساکن محدوده فرجام در خصوص سرقت و زورگیری دو جوان با موتورسیکلت، پرونده ای در این خصوص تشکیل و تیمی از ماموران برای رسیدگی به موضوع وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی های انجام شده و مصاحبه با مالباختگان مشخصات دو سارق زورگیر و جوان، به دست پلیس رسید و در میان ماموران گشت های انتظامی توزیع شد تا در صورت مشاهده هر دو را دستگیر کنند.

وی افزود: این اقدامات ادامه داشت تا این که شب گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری موفق شدند هر دو سارق زورگیر را مشاهده و در یک تعقیب و گریز کوتاه هر دو را بازداشت کنند.

رئیس کلانتری ۱۳۶، اظهار داشت: متهمان به کلانتری منتقل و تحت بازجویی قرار گرفتند که طی آن به دو فقره سرقت و زورگیری از شهروندان اعتراف و مشخص شد که هر دو به تازگی از زندان آزاد شده و دارای سوابق متعدد در زمینه سرقت و زورگیری می باشند.

سرهنگ لطفی، تصریح کرد: هر دو متهم پس از تکمیل پرونده به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شده و در بازرسی از وسایل همراه آنها نیز تعدادی سلاح سرد و گاز اشک آور کشف شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز