خبرگزاری کار ایران

با حضور رییس‌جمهور و سرپرست وزارت بهداشت؛

بزرگترین بخش اورژانس استان گلستان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۶۶۸

مرکز تروما و اورژانس شهید نبوی بیمارستان 5 آذر گرگان به عنوان بزرگترین بخش اورژانس استان گلستان با حضور دکتر روحانی رییس جمهور و دکتر نمکی سرپرست وزارت بهداشت افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، با توجه به مناسب نبودن فضای فیزیکی اورژانس فعلی مرکز آموزشی درمانی 5 آذر گرگان، ضرورت ساخت این پروژه به منظور ارائه خدمات با کیفیت مورد توجه قرار گرفت و این پروژه در زمینی با زیربنای 11000 متر مربع در مدت 13 ماه ساخته شد.

با راه اندازی این مجموعه درمانی، کیفیت خدمات تشخیص و درمانی ارتقا یافته و اتاقهای عمل استاندارد به همراه بخش های بستری به ظرفیت خدمت رسانی اضافه خواهد شد. مرکز تروما و اورژانس شهید نبوی بیمارستان 5 آذر گرگان در 7 طبقه احداث شده است.

برای ساخت و تجهیز این بخش درمانی 84 میلیارد تومان هزینه شده است. در این پروژه ساخت اتاق عمل مجهز اورژانس و 40 تخت برای شیمی درمانی و سرطان از مواردی است که برای اولین بار در سطح بیمارستان های این استان اجرایی شده است.

با راه اندازی این پروژه، 142 تخت بیمارستانی شامل 4 اتاق عمل مجهز و یک اتاق عمل سرپایی و 10 تخت ICU به ظرفیت تخت های بیمارستان 5 آذر و استان گلستان افزوده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز