خبرگزاری کار ایران

سرگرد آقااحمدی تشریح کرد؛

دوستان سارق چگونه به دام افتادند

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۵۲۴

رئیس کلانتری ۱۰۴ عباس‌آباد با اشاره به دستگیری ۲ دختر و یک پسر به جرم سرقت از منزل دوست‌شان گفت: این متهمان پس از سرقت در قبال بازپس دادن اموال مسروقه، وجه نقد درخواست کرده بودند.

به گزارش ایلنا، سرگرد محمد آقااحمدی به تشریح این خبر پرداخت و گفت: با شکایت یکی از شهروندان محله نیلوفر درباره سرقت به عنف از منزلش، تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: مالباخته در بررسی‌های انجام شده اعلام داشت سه تن از دوستانش که ۲ دختر و یک پسر بودند پس از ورود به منزلش او را مورد ضرب و جرح قرار داده و پس از آن تعدادی لوازم منزل از جمله یک‌دستگاه ال‌سی‌دی، ۲ دستگاه مانیتور، سه‌دستگاه تلفن‌همراه، یک‌سری مدارک شناسایی، یکسری کارت‌های هدیه بانکی، ۲ عدد لپ‌تاپ، یک‌عدد کیس کامپیوتر و یک‌دستگاه دوربین عکاسی را به سرقت برده‌اند و پس از تماس تلفنی در قبال بازپس دادن آنها وجه‌نقد درخواست کرده اند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: تحقیقات و بررسی از سوی ماموران آغاز شد و با توجه به سرنخ‌های به دست آمده مخفیگاه متهمان و مشخصات آنها به دست آمد و طی اقدامات انجام شده مالباخته با ۲ تن از سارقان قرار گذاشته تا در محلی با تحویل پول نقد اموال مسروقه را بازپس بگیرد که با حضور به موقع ماموران این ۲ سارق که مهشید و رویا نام داشتند دستگیر شدند.

کلانتر محله عباس‌آباد تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف و همدست دیگر خود را نیز معرفی کردند که با راهنمایی‌های آنها مخفیگاه متهم سوم نیز شناسایی و در یک عملیات ضربتی او نیز دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

سرگرد آقااحمدی خاطرنشان کرد: متهم سوم که صدرا نام داشت نیز در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف و محل اختفای اموال مسروقه را به پلیس معرفی کرد که با هماهنگی‌های انجام شده اموال مسروقه به مالباخته بازپس داده شد و هر سه متهم برای تحقیقات بیشتر به دادسرا منتقل شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز