خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد خبر داد:

حادثه گازگرفتگی با ۱۰۰ مصدوم در چهارمحال و بختیاری

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۰۶۲

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد تاکید کرد: در حادثه نشت گاز منواکسید کربن در حسینیه شهدا روستای هارونی ۱۰۰ نفر دچار مسمومیت شدند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سید روح‌‌الله موسوی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت خبری به مرکز فوریت‌‌‌‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مسمومیت تعداد زیادی از اهالی هارونی بر اثر نشت گاز منواکسید کربن بلافاصله اکیپ گشت کلانتری مرغملک به همراه عوامل امدادی به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل مشخص شد ۱۰۰ نفر از اهالی روستا حین برگزاری مراسم ترحیم در حسینیه محل دچار مسمومیت با گاز منواکسید کربن شدند که مصدومان با کمک مردم از حسینیه خارج و بیشتر آنها با حضور عوامل اورژانس به صورت سرپایی مداوا و ۳۵ نفر نیز جهت خدمات درمانی بیشتر به درمانگاه شهر سورشجان منتقل شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به رضایت‌‌بخش بودن حال مصدومان اظهار داشت: کارشناس آتش‌‌نشانی علت وقوع این حادثه را نشت گاز منواکسید کربن از لوله بخاری به دلیل لانه‌‌گذاری پرندگان و مسدود شدن مسیر لوله اعلام کرده است.

موسوی از عموم شهروندان خواست: با توجه به خطرات گاز منواکسید کربن به توصیه‌‌های کارشناسان شرکت گاز و آتش‌‌نشانی در زمینه چگونگی نصب و استفاده از وسایل گازسوز توجه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز