خبرگزاری کار ایران

وقتی لبخند در شهر تکرار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۱۴۰

از امروز اکران ۴۵۰ تابلوی کمپین لبخند شهر با هدف گسترش فرهنگ لبخند زدن در بین شهروندان در تمامی فضاهای تبلیغاتی شهر مشهد به صورت گسترده آغاز شده و آنطور که مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد گفته است اکران این تابلوها تا ۱۰ روز آینده ادامه داد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا اسماعیل‌زاده درباره کمپین لبخند شهر که به همت شهرداری مشهد و با مشارکت مؤسسه فرهنگی شهرآرا کار خود را آغاز کرده است، گفت: این تابلوها در تمام مناطق ۱۳گانه شهر جانمایی شده است؛ همچنین این تابلوها با ۸ پیام و ۲۵ طرح متفاوت آذین‌بندی شده است.

او این را هم بیان کرد که بزرگترین تابلوی «طرح لبخند» در عرصه میدان شهدا اکران شده است و افزود: این تابلو به متراژ ۶۰۰۰ مترمربع حاوی ۸ پیام با عنوان «لبخند شهر» در معرض دید شهروندان قرار گرفته است.

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد ادامه داد: ایجاد فضای متفاوت روحی و ترویج فرهنگ مهربانی بین مردم از اهداف اکران این تابلوهاست. ممکن است افراد جامعه با مشکلات متعددی در طول روز مواجه باشند. از این رو با اکران تابلوهای طرح لبخند تلاش شده لبخند زدن را حتی برای لحظه‌ای به شهروندان یادآور شویم. به این ترتیب کمی از تنش‌های روانی زندگی در محیط های شهری کاسته می شود.

عناوین به کارگرفته شده در این تابلو شامل جملاتی مانند: «به لبخند تو شهر زیبا می شود»، «بخند که شهر به لبخند تو زنده است»، «لبخند که می‌زنی بهار می‌شود»، "لبخند طرح مهربانی در بوم زندگی»، «افق دریائی از نور است و لبخند»، «لبخند تو آیین دعای همه ما»، «لبی پر زخنده دلی پر امید» و «من به لبخند تو مشتاق که نه محتاجم» است.

این کمپین در تلاش است سطح نوینی از زندگی را به شهروندان مشهدی ارائه دهد. طرح‌هایی که با تصاویر آرامش بخش همراه با پیام‌های لبخند، واژه مهربانی را جلوه‌گری می‌کند و تا حدوی از غدغه‌های روزمره آنها می‌کاهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز