خبرگزاری کار ایران

موفقیت تیم دانشگاه امیرکبیر برای حضور در المپیک برنامه‌نویسی ۲۰۱۹

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۰۸۰

تیم دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مسابقات برنامه‌نویسی ACM ICPC لاهور پاکستان به مدال طلا دست یافت.

به گزارش ایلنا، امین غیبی، عضو هیات علمی دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر و سرپرست تیم دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اعلام این خبر افزود: تیم سه نفره دانشگاه موفق به کسب مدال طلا در این دوره از مسابقات شد و جواز حضور در مسابقات جهانی که مارس سال ۲۰۱۹ در کشور پرتغال برگزار می‌شود را پیدا کرد.

وی تصریح کرد: امیررضا پوراخوان، محمدعرفان غلامیان و پارسا عبداللهی به مربیگری رضا آشتیانی و سرپرستی دکتر امین غیبی در مسابقات برنامه‌نویسی ACM ICPC پاکستان شرکت کردند.

غیبی افزود: مسابقات برنامه‌نویسی ACM ICPC هر ساله در کشورهای مختلف برگزار می‌شود و رقابت‌کنندگان در چند ساعت در کمترین زمان ممکن به بیشترین سوالات پاسخ می‌دهند و برگزیدگان این دوره از مسابقات به مسابقات جهانی راه می‌یابند.

سرپرست تیم دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: چهل‌وسومین دوره مسابقات جهانی برنامه‌نویسی ACM ICPC که به المپیک برنامه‌نویسی مشهور است، درسال جدید میلادی در کشور پرتغال برگزار می‌شود و برای رسیدن به این مسابقات بیش از ۵۰ هزار نفر از ۳ هزار دانشگاه در سراسر جهان به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز