خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

اعضای شورای شهر برای بازدیدهای خود نیازی به مجوز ندارند

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۹۰۸

عضو شورای شهر تهران با اشاره به بخشنامه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: اعضای شورای شهر برای بازدیدهای خود نیازی به مجوز و هماهنگی ندارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد علیخانی در صدویازدهمین جلسه شورای شهر تهران طی تذکری گفت: با عنایت به مفاد بند 3 و 8 ماده 71 قانون شوراها (مصوب 1/3/75 مجلس شورای اسلامی واصلاحات بعدی) مبنی بر وظایف نظارتی اعضای شورا بر حسن اجرای مصوبات و حسن اداره و اجرای طرح های مصوب توسط شهرداری ها و با عنایت به بند 7 ماده 6 و ماده 13 آیین نامه اجرایی تشکیلات شوراهای اسلامی شهرها مبنی بر لزوم همکاری سازمان ها و شرکت های شهرداری با نمایندگان معرفی شده از طرف شوراها جهت ارائه اطلاعات موردنیاز برای انجام اقدامات نظارتی آنها، به معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران تذکر داده می شود که صدور بخشنامه جدید این معاونت با ماهیت محدود کردن نحوه همکاری این معاونت با اعضای شورای اسلامی و مشاوران و کارشناسان معرفی شده و الزام به اخذ مجوز از دفتر معاونت برای ارائه گزارش و آمار و اطلاعات، توهین به شان نظارتی اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران تلقی شده و باعث خلل در اجرای وظایف قانونی شوراها است.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: انتظار می رود که با توجه به سوابق قبلی تذکر اینجانب در مورخ 21/12/96، اصلاح رویه فعلی در دستور کار این معاونت قرار بگیرد.  

وی تصریح کرد: از شهردار محترم انتظار داریم در این خصوص به معاونت حمل و نقل و ترافیک تذکر دهند. بخشنامه این معاونت یک توهین به شورا تلقی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز