خبرگزاری کار ایران

ایرج معزی خبر داد:

بهره‌برداری از فاز اول پروژه بزرگراه شهید بروجردی تا سال آینده

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۷۹۶

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران تاکید کرد: تلاش می‌کنیم تا سال آینده فاز اول پروژه بزرگراه شهید بروجردی به بهره‌برداری برسد.

به گزارش ایلنا، ایرج معزی با اشاره به بازدید صبح امروز شهردار تهران از چند پروژه عمرانی پایتخت گفت: یکی از پروژه‌‌ها، پروژه بهسازی پل گیشا بود که درباره آن حساسیت‌هایی وجود داشت و لازم بود شهردار شخصاً از آن بازدید کند و در جریان طرح جدید این پروژه قرار بگیرد. مهمترین این حساسیت‌‌ها مربوط به نگه‌داشت پل گیشا تحت عنوان پل سبز زندگی است .

وی ادامه داد: بعد از پل گیشا، همراه ایشان به تونل زیرگذر استادمعین - آزادی رفتیم. خوشبختانه این پروژه عمرانی به طور کامل فعال شده است.

معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه بعد از تونل زیرگذر استادمعین و در مسیر رفتن به منطقه ۱۸، به خواست شهردار به طور سرزده از کارگاه عمرانی میدان فتح بازدید کردیم، اظهار داشت: این بازدید برای اطلاع از آخرین وضعیت سر و سامان دادن به کارگاه‌های نیمه‌‌فعال انجام شد. در حال حاضر، یک قسمت از این کارگاه جمع شده است و ‌رسیدگی به قسمت بعدی آن نیز در حال انجام است.

معزی با بیان اینکه در پایان هم نوبت به پروژه بزرگراه شهید بروجردی رسید، تصریح کرد: پروژه محور شریانی شهید بروجردی تا به حال بالای پنجاه درصد پیشرفت داشته است. فاز اول این پروژه تا سال آینده به بهره برداری می‌رسد، البته در مورد معارضین این پروژه نیز با مشکلات اندکی مواجه هستیم که شهردار منطقه تلاش می کند موضوع را حل کند. 

وی افزودد: ما نیز در معاونت فنی و عمرانی تمام تلاشمان را برای تأمین نقدینگی به کار می‌بندیم تا این پروژه با سرعت، کیفیت و کم‌‌ترین مشکل پیش برود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز