خبرگزاری کار ایران

دستگیری باند سرقت منازل در محدوده خیابان نیاوران

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۵۲۵

رییس کلانتری ۱۲۳ نیاوران از دستگیری باند سرقت منازل در محدوده خیابان نیاوران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در روز بیست و سوم آذرماه سال جاری در ساعت ۹:۵۰ دقیقه صبح یک فقره سرقت در مجموعه ورزشی آجودانیه به کلانتری ۱۲۳ نیاوران اطلاع داده می‌شود.

سرهنگ خلیل لطفی (رییس کلانتری ۱۲۳ نیاوران) درباره جزییات این خبر به ایلنا گفت: بلافاصله بعد از اعلام سرقت به کلانتری، ماموران در محل سرقت حاضر شده و متوجه می‌شوند شاکی در محل حضور دارد و اعلام می‌کند ۱۵۰۰ کیلوگرم برنج از مجموعه ورزشی آجودانیه به سرقت رفته است.

وی با بیان اینکه تیم عملیاتی کلانتری به محل سرقت اعزام می‌شود، خاطرنشان کرد: پس از بررسی‌های اولیه مشخص می‌شود سارقان با تخریب قفل درب ورودی وارد شده و اقدام به دزدی کرده‌اند. همچنین با بررسی دوربین‌های مداربسته مشخص می‌شود این برنج‌های سرقتی توسط دو دستگاه وانت مزدا فیلی رنگ که پلاک آنها نیز مخدوش شده بود جابجا شده است.

رییس کلانتری ۱۲۳ نیاوران تصریح کرد: در ادامه پیگیری‌های پلیسی در سطح منطقه، گشت‌های نامحسوس و محسوس پلیس منطقه را زیر نظر گرفته و در ادامه تحقیقات متوجه حضور یک وانت مزدا فیلی رنگ در محدوده محل سرقت می‌شوند. راننده و خودرو توقیف و به کلانتری منتقل می‌شوند. راننده خودروی مزدا در تحقیقات اولیه منکر هرگونه دزدی می‌شود اما در ادامه تحقیقات اعتراف می‌کند با همکاری ۴ نفر از دوستانش اقدام به سرقت کرده‌اند.

سرهنگ لطفی با بیان اینکه راننده محل اختفای دیگر اعضای گروه را اطلاع می‌دهد، تصریح کرد: در ساعت ۲ صبح ۲۵ آذرماه طی یک عملیات پلیسی ۴ سارق دیگر در مخل اختفای خود دستگیر و برنج‌های مسروقه نیز که در منزل پدر همسر این سارق نگهداری می‌شد کشف و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه دو نفر از این سارقان سابقه‌دار بودند، ادامه داد: بنا به دستور قاضی پرونده برای این سرقت تشکیل و به همراه متهمان برای ادامه تحقیقات به اداره یکم پلیس آگاهی تحویل داده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز