خبرگزاری کار ایران

اعلام عزای عمومی در سیستان و بلوچستان/ بازدید معاون وزیر از وضعیت دانش آموزان حادثه مدرسه اسوه حسنه زاهدان

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۰۰۰

معاون وزیر آموزش و پرورش از وضعیت دانش آموزان حادثه مدرسه اسوه حسنه زاهدان بازدید کرد.

گزارش خبرنگار ایلنا، مجتبی زینی‌وند، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی و خانواده  درخصوص حادثه صبح امروز و آتش سوزی در یکی از مراکز آموزشی استان زاهدان گفت: این حادثه دردناک بود و انصافاً همه فرهنگیان سراسر کشور از جمله وزیر و همکارانشان از این حادثه متعلم و محزون شدند. به محض اطلاع از این حادثه وزیر ماموریت به بنده دادند تا به نمایندگی از ایشان از روند درمان دانش آموزان مصدوم بازدید به عمل بیاید تا اگر مشکل و موردی بود پیگیری کنیم.

وی درخصوص ابلاغ پیام تسلیت وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: وزیر آموزش و پرورش پیام تسلیت خود را ابلاغ با خانواده دانش‌آموزان و پیام تسلیت ابراز همدردی کردند.

معاون وزیر آموزش و پرورش افزود: خوشبختانه ما در اولین لحظات حضور با کمک‌ها و عنایت‌های خوبی که از سوی این استان و مسئولان آن مواجه شدیم اما در مجموع آنچه که ما را متاثر می‌کند، این است که به هر حال دانش‌آموزان باید در مدارس احساس امنیت کنند. این گونه حوادث خانواده‌ها و مسئولان را نگران می‌کند.

زینی‌وند ادامه داد: مطمئناً جوانب و ابعاد این قضیه مورد بررسی قرار خواهد گرفت و اگر قصور و کوتاهی از ناحیه هرکسی که باشد، با او برخورد قانونی خواهد شد. بعد از کارشناسی قضایی در همه ابعاد و جوانب نظر نهایی اعلام خواهد شد.

به گزارش ایلنا، فردا در استان سیستان و بلوچستان عزای عمومی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز