خبرگزاری کار ایران

نژادبهرام اعلام کرد:

بازنگری مصوبات شورای عالی در خصوص طرح توسعه دانشگاه تهران

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۴۷۳

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: بازنگری مصوبات شورای عالی در خصوص طرح توسعه دانشگاه تهران در دستورکار مسئولان قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، زهرا نژادبهرام با اشاره به پیگیری مجدانه خواسته‌‌‌‌های مردم محلی و کسبه واقع در محدوده طرح توسعه دانشگاه تهران گفت: پیرو برگزاری جلسه مورخ ۷ مهرماه ۱۳۹۷ کمیته شهرسازی شورای شهر تهران درخصوص بررسی طرح ساماندهی پردیس مرکزی دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران، مکاتبه‌ای با وزیر وقت راه و شهرسازی به‌ عنوان رئیس شورایعالی شهرسازی و معماری ایران انجام دادم.

وی ادامه داد: در آن نامه در راستای احقاق حقوق مردم ساکن و شاغل در محدوده طرح توسعه دانشگاه و رفع مشکلات دو دهه‌ای ایشان، پیشنهاد دادم که شورایعالی در مصوبات گذشته خود درباره طرح توسعه دانشگاه تهران تجدیدنظر کرده و خطوط محدوده طرح لغو شود. همچنین این رویکرد اصلاحی باید در رابطه با همه دانشگاه‌هایی که دارای طرح‌های توسعه هستند مورد توجه قرار گیرد چراکه این طرح‌های به ظاهر توسعه‌ای، بر بافت شهری پیرامون به شدت تاثیرگذار خواهند بود.

این عضو شورای شهر در ادامه توضیحاتش در این خصوص اظهار داشت: در نامه شماره ۱۱۴۷۵۵ مورخ ۳۰ آبان ۹۷ رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری، از پیشنهادات فوق‌الذکر استقبال شد.

نژادبهرام با اشاره به تجمع روز گذشته مردم محلی و کسبه واقع در محدوده طرح توسعه دانشگاه تهران جلوی وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: درخواست‌های‌شان مهر تایید دیگری بر پیشنهاداتم بود.

وی افزود: خوشبختانه این خبر به من واصل شد که اسلامی نیز با موافقت درخصوص لغو مصوبات شورای عالی، دستور بررسی عاجل این موضوع را در کمیته فنی شورایعالی صادر کرده‌‌اند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز