خبرگزاری کار ایران

صدور کارت آزمون ارتقا کارگزاران حج آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۴۶۰

اداره‌کل امور کارگزاران سازمان حج و زیارت نحوه پرداخت هزینه و اخذ کارت ورود به جلسه آزمون متقاضیان ارتقا در مسئولیت‌های کارگزاری حج تمتع را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا،‌ متقاضیان واجد شرایط که پیش از این کد رهگیری دریافت کرده‌اند، باید از روز دوشنبه، ۲۶ آذرماه، با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی http://edu.haj.ir نسبت به پرداخت هزینه آزمون و اخذ کارت ورود به جلسه اقدام کنند و برای ورود به جلسه باید کارت چاپ‌شده ورود به جلسه را همراه داشته باشند.

یادآوری می‌شود، آزمون ارتقای مدیران و معاونان کاروان‌ها، معاونان مجموعه‌ها و مأموران اجرایی سال اولی کاروان‌ها و مجموعه‌ها، ساعت ۱۵ روز جمعه ۳۰ آذرماه، به صورت همزمان در تمامی مراکز استان‌ها (به استثنای استان ایلام) و شهرستان کاشان برگزار می‌شود.

حوزه امتحانی متقاضیان استان ایلام، استان کرمانشاه است.

آنچه باید متقاضیان طرح ارتقا در مسئولیت‌های کارگزاری حج تمتع بدانند

اداره‌‌‌کل امور کارگزاران سازمان حج و زیارت همزمان با نزدیک شدن به آزمون طرح ارتقا در مسئولیت‌‌‌‌های کارگزاری حج تمتع دستورالعمل‌‌‌‌های این آزمون که جمعه ۳۰ آذر برگزار می‌‌شود را اعلام کرد: 

۱- چهار (۴) دسته دفترچه سوالات به شرح زیر تهیه شده است:
دفترچه سوالات مامور اجرایی کاروان و مجموعه (عوامل سال اولی)
دفترچه سوالات مدیر کاروان
دفترچه سوالات معاون مجموعه
دفترچه سوالات معاون کاروان
دفترچه سوالات معاون کاروان بین داوطلبانی توزیع می‌‌‌‌‌‌شود که در سمت پاسخنامه آنان عنوان معاون کاروان یا معاون کاروان ‌/ معاون مجموعه درج شده است.

۲- با توجه به فراخوان‌‌‌های ارتقای پنج (۵) دسته پاسخنامه به شرح زیر تهیه شده است: 
پاسخنامه مامور اجرایی کاروان و مجموعه (عوامل سال اولی)
پاسخنامه مدیر کاروان
پاسخنامه معاون کاروان
پاسخنامه معاون مجموعه
پاسخنامه مشترک (معاون کاروان ‌/ معاون مجموعه)

۳- پاسخنامه به نام هر یک از متقاضیان است.

۴- آزمون در ساعت ۱۵:۰۰ روز جمعه مورخ ۳۰‌/۰۹‌/۱۳۹۷ به صورت همزمان در کلیه مراکز استان‌‌‌ها (به استثنای ایلام) و شهرستان کاشان برگزار خواهد شد. از این رو موارد زیر جهت هرگونه اقدام اعم از اطلاع‌‌‌رسانی به مجریان و داوطلبان در روز آزمون اعلام می‌‌‌گردد.
آدرس های محل برگزاری آزمون در سامانه آموزش بارگذاری شده است و داوطلبان باید برای آگاهی به سامانه آموزش مراجعه نمایند.
عناوین دروس آزمون‌‌‌ها و تعداد سوالات به شرح زیر است. (به استثنای سمت معاون کاروان‌/ معاون مجموعه)

تعداد سوالات یکصد (۱۰۰) عدد و زمان پاسخگویی به سوالات نود (۹۰) دقیقه است. 

توجه: داوطلبانی که در سمت معاون کاروان ‌/ معاون مجموعه در آزمون شرکت کرده‌‌اند، باید به سوالات یک تا یکصد و بیست (۱۲۰) سوال در مدت صد (۱۰۰) دقیقه پاسخ دهند. (برای مدیریت آزمون، همانطور که در بندهای قبل اشاره شده شماره صندلی این داوطلبان در انتهای ردیف قرار گرفته است)

کلیه سوالات دارای ضریب یک است. 

سوالات احکام و مناسک اهل سنت، براساس آمار اخذ شده، تکثیر و خارج از دفترچه ارسال گردیده است. برادران اهل سنت باید به ده ‌/ پانزده سوال اول دفترچه با توجه به سمت خودشان پاسخ دهند.

توجه: سوالات احکام آزمون مامور اجرایی کاروان و مجموعه (سال اولی) پانزده (۱۵) عدد و سوالات احکام آزمون سایر سمت‌‌ها ده (۱۰) عدد تهیه و تنظیم شده است.
پاسخنامه سوالات شامل اطلاعات؛ کد ملی، نام و نام خانوادگی، عکس، حوزه امتحانی، سمت، مذهب و شماره صندلی است که در صورت وجود مغایریت در کد ملی، عکس یا نام و نام خانوادگی، مراتب به مسئول مربوطه اعلام گردد.

توجه: به هیچ وجه روی پاسخنامه این افراد مطلبی نوشته نشود و علامتی ثبت نگردد.
داوطلبان باید برای گرفتن کارت ورود به جلسه آزمون از روز دوشنبه مورخ ۲۶‌/۰۹‌/۹۷ به سامانه آموزش به آدرس edu.haj.ir مراجعه و پس از ورود به پنل کاربری خود (با نام کاربری و رمز عبور خود در سامانه کارگزاران) از منوی سیستم آموزش، ابتدا گزینه پرداخت هزینه آزمون را انتخاب و پس از انجام فرآیند و پرداخت مبلغ ۴۰۰.۰۰۰ ریال معادل چهل هزار تومان، گزینه دریافت کارت ورود به جلسه را انتخاب و نسبت به چاپ کارت اقدام نمایند.

همراه داشتن کارت ورود به جلسه برای کلیه داوطلبان الزامی است. بدیهی است از ورود افراد بدون کارت ممانعت به عمل آید.

همراه داشتن کارت شناسایی معتبر جهت تطبیق عکس با چهره شرکت‌‌کنندگان الزامی است.

هر داوطلب موظف است کلیه ادوات مورد نیاز برای آزمون (مداد، تراش، مداد پاک کن) را شخصاً تهیه و همراه داشته باشد.

افردی که در فراخوان طرح ارتقا شرکت ننموده و یا کارت ورود به جلسه را دریافت نکرده‌‌اند مجاز به شرکت در آزمون نیستند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز