خبرگزاری کار ایران

در کمیته محیط زیست صورت گرفت؛

بررسی لایحه چگونگی محاسبه بهای خدمات مدیریت پسماند/ گزارش‌دهی سازمان مدیریت پسماند سه ماهه شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۰۱۳

چهل و هفتمین نشست کمیته محیط زیست و خدمات شهری صبح شنبه با حضور رییس و مشاوران این کمیته و همچنین مسئولان عالی سازمان مدیریت پسماند و اداره کل درآمد شهرداری تهران برگزار شد.

در این جلسه که به بررسی «لایحه چگونگی محاسبه بهای خدمات مدیریت پسماند» اختصاص داشت، سید آرش حسینی میلانی، رییس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران به روند میزان سرانه تولید پسماند طی یک دهه گذشته اشاره کرد و سپس با توجه به قیمت تمام شده جمع‌آوری، حمل و دفن، بهای نرخ خدمات پسماند طی سال‌های گذشته را پایین دانست. 

در ادامه جلسه، مسئولان سازمان مدیریت پسماند، به تشریح نحوه و مبنای محاسبه سرانه تولید پسماند و همچنین نحوه محاسبه بهای خدمات پسماند در عرصه واحدهای مسکونی و صنفی پرداختند. 

در این جلسه مقرر شد سازمان مدیریت پسماند برای مناطق مختلف شهر نمونه‌های مختلف بهای خدمات را نسبت به سال‌های قبل محاسبه و به کمیته محیط زیست ارائه دهد و این موضوع برای واحدهای صنفی نیز عمل شده و برای گروه‌های مشاغل پر مصرف نیز اطلاعات ارایه شود. 

همچنین بنا به درخواست حسینی میلانی مقرر شد سازمان مدیریت پسماند گزارش‌دهی خود درباره عملکرد لایحه را در بازه‌های زمانی سه ماهه به شورای شهر ارائه دهد. 

رییس کمیته محیط زیست و خدمات شهری در پایان گفت: مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهرداری تهران تحقیقاتی را درخصوص تدقیق بهای خدمات پسماند انجام و پیشنهاداتی درباره اصلاح فرمول تعیین نرخ بهای خدمات پسماند ارائه داده است که لازم است سازمان مدیریت پسماند از نتایج این مطالعه در تعیین بهای خدمات پسماند استفاده کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز