خبرگزاری کار ایران

امشب آخرین مهلت ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۹۱۸

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تا ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه امروز یک شنبه ۲۵ آذر ماه ۹۷ تعداد ۳۱۳ هزار ۹۸۶ نفر در آزمون کارشناسی ارشد ثبت‌نام کرده‌اند.

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به آمار ثبت‌نام‌کنندگان در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸ گفت: تا ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه امروز یک شنبه ۲۵ آذر ماه ۹۷ تعداد ۳۱۳ هزار ۹۸۶ نفر ثبت نام کرده‌اند که بدیهی است آمار نهایی ثبت نام کنندگان متعاقباً اعلام خواهد شد.

توکلی گفت: مرحله اول ثبت نام برای داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته کلیه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین بیست و چهارمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور از ساعت ۱۱ روز جمعه ۱۶ آذر ماه ۹۷ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده و در ساعت ۲۴ امروز یکشنبه ۲۵ آذر ماه ۹۷ پایان می پذیرد.

وی ادامه داد: به منظور فراهم کردن تسهیلات لازم برای داوطلبانی که در تاریخ ۱۶ آذر ماه ۹۷ لغایت ۲۵ آذر ماه ۹۷ ثبت نام کرده‌اند ترتیبی اتخاذ شده که اطلاعات ثبت‌نامی آنان از روز یکشنبه ۲۸ بهمن ماه سال ۹۷ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار داده شود.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان می‌توانند با مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام و اطلاعیه‌های منتشره این سازمان در روز یکشنبه ۲۸ بهمن ماه ۹۷ لغایت روز چهار شنبه اول اسفند ماه ۹۷ با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت نامی خود اقدام در صورت تمایل نسبت به ویرایش آن اقدام کنند.

وی تاکید کرد: از سوی دیگر به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبانی که در مهلت مقرر نسبت به ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸ و همچنین بیست و چهارمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور اقدام نکرده‌اند ترتیبی اتخاذ شده که این بخش از مخاطبان از روز یکشنبه ۲۸ بهمن ماه سال ۱۳۹۷ لغایت روز چهارشنبه اول اسفند ماه ۹۷ با مطالعه دقیق دفترچه راهنما ثبت نام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز