خبرگزاری کار ایران

تهران، میزبان اکسپو معماری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۴۳۳

نمایشگاه «اکسپو معماری تهران» با دعوت از معماران صاحب سبک دنیا در آینده‌ای نزدیک در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، مهدی علم بیگی، دبیر اجرایی پنجمین همایش بناهای فاخر و پایدار که توسط مرکز مدیریت طراحی پایدار برگزار شد، از برگزاری نمایشگاه اسکپو معماری تهران در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

این همایش با رویکرد جدید در تمایز معماری فاخر و تعریف شاخص از جامعه واقعی معماری در سالن اجلاس سران برگزار شد.

مهدی علم بیگی دبیر اجرایی این همایش از برنامه نمایشگاه «اکسپو معماری تهران» و دعوت از معماران صاحب سبک دنیا در آینده ای نزدیک رونمایی کرد و دغدغه ها، چالش ها و کمبودهای آموزش معماری را نیز برشمرد.

در ادامه این همایش پنل تخصصی «الگو پذیری در معماری» با عنوان اصالت ایده یا جریان باز اندیشه بین اساتید و پژوهشگران معماری از جمله مهرداد جاویدی نژاد، بهزاد اتابکی، بهروز منصوری، علیرضا امتیاز و شاهین حیدری برگزار شد و هریک از این اساتید دیدگاه فلسفی، اجتماعی و تجربی خود را در حوزه معماری تشریح کردند.

در پایان این پنل، مهرداد زواره محمدی از قوانین مدون و مصوب کپی رایت در ایران و جهان و راهکارهای مقابله با آن پرداخت.

برگزاری نمایشگاه تخصصی محصولات ساختمانی از دیگر برنامه های جانبی این همایش بود.

در این همایش، دومین دوره تجلیل از چهره‌های ماندگار هنر و معماری کشور برگزار و از دکتر مهدی حجت، دکتر سیاوش تیموری و استاد اصغر ساعد سمیعی به دلیل سال ها تدریس، بسط و تدوین ضوابط معماری فاخر به عنوان چهره‌های ماندگار رشته معماری کشور در سال 97 با حضور زهرا نژاد بهرام عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران و دکتر شاهین حیدری رئیس دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران تجلیل شد.

پنجمین همایش معماری فاخر و پایدار با ارائه اهداف و بیانیه مرکز طراحی پایدار در اتحاد و انسجام جامعه معماری و ارائه برنامه های آتی رسانه معماری TV به عنوان نقطه شروع جریان ارزش گذاری جامعه مهندسان معماری کشور خاتمه یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز