خبرگزاری کار ایران

رسولی:

باید حد و اندازه شهرداری تهران در حد تاپ چارت کاهش یابد

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۲۲۰

خزانه‌دار شورای شهر تهران تاکید کرد: شهرداری برای اینکار با صاحب منصبانی مواجه است که برخلاف نیروهای ساده سازمان، دارای امپراطوری هستند. حذف برخی از پست‌‌های در شهرداری با گله‌‌مندی انفرادی همراه خواهد بود.

به گزارش ایلنا، سیدحسن رسولی با حضور در کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران گفت: پیشنهاد طرح الزام شهرداری تهران به ادغام و کاهش حوزه‌های معاونت شهرداری تهران از ۹ سطح به حداکثر شش سطح سازمانی و حذف پست‌های قائم‌مقام یا جانشین و مشاور در کلیه واحدهای ستادی، مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه، برای این بود که مطمئن بودم شهرداری تهران توان ارائه این لایحه را ندارد. 

وی با بیان اینکه اگر محرز شود که شهرداری لایحه مذکور را در مدت زمان یک ماه به شورا ارائه می‌‌دهد، طرحم را پس می‌‌گیرم، اظهار داشت: مسئله اینجاست که شهرداری برای اینکار با صاحب منصبانی مواجه است که برخلاف نیروهای ساده سازمان، دارای امپراطوری هستند. حذف برخی از پست‌‌های در شهرداری با گله‌‌مندی انفرادی همراه خواهد بود.

این عضو شورای شهر با بیان اینکه باید حد و اندازه شهرداری تهران در حد تاپ چارت کاهش یابد، تصریح کرد: باید معاونت‌های شهرداری متناسب با شش ماموریت ذاتی شهرداری به شش معاونت کاهش یابد. 

رسولی ادامه داد: ما باید بین منافع شخصی و صنفی، منافع عمومی را در نظر بگیریم. 

 محمد سالاری نیز با حمایت از طرح مذکور، خواستار بررسی کارشناسی این طرح شد و بر این باور است که باید مشخص شود حذف قائم مقام و مشاور الزامی است یا نه؟ 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز