خبرگزاری کار ایران

رئیس جهاد دانشگاهی؛

جالی مسئولان در مناظرات دانشجویی خالی است

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۱۰۰

رئیس جهاد دانشگاهی در اختتامیه "هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان" از جای خالی مسئولان در این رویداد یاد کرد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا طیبی صبح امروز(سه‌شنبه ۲۰ آذر) در مراسم اختتامیه مرحله کشوری "هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران" اظهار کرد: بنده به شخصه از مناظره نهایی بسیار لذت بردم و به نظرم جای مسئولین و سیاسیون کشور خالی بود.

وی افزود:  گروه فکری که به اصولگرایی نزدیک بود در مورد خلیج فارس بحث‌های منطقی مطرح کرد و گروهی که به جریان اصلاح طلب تمایل فکری داشت برای منافع ملی صحبت کرد.

رئیس جهاد دانشگاهی افزود: این نشان می‌دهد وقتی مصالح کشور  مطرح است، دانشجویان نفع کشور را در اولویت می‌دانند. ما نیز باید به توافق برسیم تا برنامه‌ریزی‌های دراز مدت انجام دهیم.

طیبی افزود:  به عنوان مثال زمانی که از علل پیشرفت‌های کشور نروژ سوال پرسیده شده بود این کشور برنامه ریزی جامع و دراز مدت و هماهنگ عمل کردن نهادهای مرتبط را علت پیشرفت خود دانسته بود.

طیبی ادامه داد:‌این الگوها به خوبی در جهاد دانشگاهی صورت می‌گیرد و امیدواریم در کشور نیز اثرات آن را شاهد باشیم.

 طیبی در پایان صحبت‌های خود به تشکر از اساتید و دانشجویان شرکت کننده در این مسابقات پرداخت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز