خبرگزاری کار ایران

مرگ راننده کامیونت در اتاقک متلاشی شده خودرو

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۶۴۱

تصادف کامیونت و کامیون در جاده دماوند، مرگ دلخراش یکی از راننده‌ها را رقم زد.

 به گزارش ایلنا، ساعت ۳:۵۰ بامداد امروز به دنبال تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی و اعلام تصادف شدید دو کامیون، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بی‌درنگ نیروهای عملیات ایستگاه‌های ۲۶، ۳۲ و گروه امداد و نجات ۱۰ را به محل حادثه در جاده دماوند (جاجرود)، نرسیده به ورودی بزرگراه شهید بابایی، اعزام کرد.

پیمان شامانی؛ افسر آماده منطقه سه عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه کامیونت ایسوزو در حال حرکت به علت نامعلومی با قسمت عقب یک دستگاه کامیون تریلی برخورد کرد به طوریکه اتاقک جلوی کامیونت کاملاً از بین رفت.

وی افزود: براثر این حادثه راننده کامیونت (مردی ۳۵ ساله) داخل اتاقک کامیونت ایسوزو گرفتار و به سختی دچارمصدومیت شد.

افسر آماده منطقه سه عملیات این سازمان تصریح کرد: به دلیل شدت تصادف و متلاشی شدن اتاقک کامیونت، دسترسی به راننده بسیار سخت و دشوار شده بود که آتش‌نشانان در همان ابتدا با تقسیم کار بین خود، گروهی را برای جلوگیری از تصادفات احتمالی، موظف به قرار دادن علائم هشداردهنده ترافیکی در اطراف صحنه تصادف کردند.

شامانی ادامه داد: گروه دوم آتش‌نشانان نیز با استفاده از تجهیزات ویژه نجات، ستونهای درهم پیچیده این کامیونت را برش دادند تا بتوانند در زمانی کوتاه به راننده گرفتار دسترسی پیدا کنند.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ آتش‌نشانان پس از تلاش فراوان موفق شدند به راننده دسترسی پیدا کرده، وی را از داخل اتاقک کامیون بیرون آورده و تحویل عوامل اورژانس دهند که متأسفانه پس از معاینات اولیه مشخص شد، راننده کامیونت ایسوزو در همان لحظات اولیه به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز