خبرگزاری کار ایران

سردار رحیمی مطرح کرد:

نگاه ویژه انتظامی به بهشت زهرا (س)

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۳۰۷

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد: با توجه به رفت و آمد شهروندان، حساسیت و لزوم حفظ امنیت و برقراری نظم در سازمان بهشت زهرا (س) و شهرداری حرم مطهر حضرت امام(ره) به این نقطه به لحاظ انتظامی نگاه ویژه‌ای داریم.

به گزارش ایلنا، سردار حسین رحیمی در دیداری با سعید خال، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) به همراه تعدادی از مادران شهدای مدافع حرم، با درود بر روح امام (ره) و شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم، گفت: بنده به پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) که بدون وقفه و تعطیلی به شهروندان به ویژه مراجعین داغدار خدمات‌‌‌رسانی می‌کنند، ارادت ویژه دارم؛ به‌‌‌خصوص اینکه این عزیزان خادمین حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) نیز هستند.

وی با اشاره به دو ویژگی پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) اظهار داشت: کارکنان سازمان بهشت زهرا (س) و شهرداری حرم مطهر امام راحل دو ویژگی بارز دارند؛ گمنام و بی‌ادعا بودن از شاخصه‌های اصلی و ویژگی‌های شخصیتی این پرسنل خدوم و زحمتکش است. 

فرمانده انتظامی تهران ادامه داد: شهروندان زمانی به سازمان بهشت زهرا (س) مراجعه می‌کنند که در غم از دست دادن عزیزان خود دردمند و غصه‌دار هستند و برخورد همراه با صبر و حوصله کارکنان شریف و زحمت‌کش این سازمان بسیار ارزشمند و تاثیرگذار است.

رحیمی افزود: با توجه به رفت و آمد شهروندان، حساسیت و لزوم حفظ امنیت و برقراری نظم در سازمان بهشت زهرا (س) و شهرداری حرم مطهر حضرت امام (ره) به این نقطه به لحاظ انتظامی نگاه ویژه‌ای داریم.

رئیس پلیس پایتخت اضافه کرد: بنده از نگاه مدیریتی تحول گرایانه در دوره جدید مدیریت سازمان بهشت زهرا (س) مطلع هستم و اقدامات ارزشمند شما را رصد می‌کنم و از حساسیت شما برای حفظ نظم و امنیت در سازمان بهشت زهرا (س) و شهرداری حرم مطهر امام (ره) تشکر می‌کنم.

رحیمی یادآور شد: پلیس پایتخت با تمام توان و قدرت در خدمت نظم و امنیت شهروندان است و خود را خدمتگزار مردم می‌داند.

بهشت زهرا از ۲۵ تیرماه سال ۴۹ تاکنون، یک دقیقه هم تعطیل نشده است

سعید خال، مدیر عامل بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) نیز در این دیدار اظهار داشت: سازمان بهشت زهرا (س) سازمانی خاص و منحصر به فرد است که تعطیل بردار نیست و از ۲۵ تیرماه سال ۴۹ تاکنون حتی یک دقیقه هم تعطیل نشده است و پرسنل شریف این سازمان همیشه در کنار شهروندان حضور دارند. 

وی ادامه داد: به طور متوسط هر شهروند تهرانی هر 8 ماه یک بار به سازمان بهشت زهرا (س) مراجعه می‌کند و برای برگزاری مراسمات مورد درخواست شهروندان در حدود 20 هماهنگی انجام می‌شود.

مدیرعامل بهشت زهرا (س) افزود: در دو هفته پایانی سال، ما شاهد بزرگ‌ترین حرکت خودجوش جهان هستیم که در طول دو هفته، ۵ میلیون از شهروندان ما از سراسر کشور و حتی ایرانیان مقیم خارج براساس یک سنت دیرینه به سازمان بهشت زهرا (س) می‌آیند و یاد و خاطر عزیزان از دست رفته‌شان را گرامی می‌دارند. 

خال اضافه کرد: در این خصوص فرمانده انتظامی تهران بزرگ و نیروی انتظامی همیشه در کنار ما بوده و هست به ویژه جنابعالی که همیشه کمک کردید و ما امروز بیشتر از هر زمان دیگر شاهد برقراری امنیت و نظم در بهشت زهرا (س) هستیم.

در انتهای این دیدار مادر شهید مدافع حرم، علی امرایی و همسر شهید مدافع حرم، حسینی به بیان خاطره از این عزیزان پرداختند و یاد و خاطره این شهدای والا مقام را گرامی داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز