خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

جزییات خودکشی دختر جوان در دانشگاه الزهرا از زبانِ بازپرس ویژه قتل

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۲۴۲

بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی توضیحاتی را در خصوص خودکشی دختر جوان در دانشگاه الزهرا(س) ارائه کرد.

محسن مدیروستا (بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات خودکشی  دختر جوان در ساختمان اداری دانشگاه الزهرا(س) گفت: این خانم متولد سال ۶۳ و فارغ‌التحصیل دانشگاه الزهرا(س) بوده که در سال ۹۱ فارغ‌التحصیل و در سال ۹۲ مدرک خود را دریافت کرده بود.

وی ادامه داد: این خانم جوان روز قبل از حادثه از یکی از شهرستان‌ها با اتوبوس به تهران آمده بود که بلیت اتوبوس نیز در کیف این فرد مشاهده شد. همچنین در داخل کیف این خانم جوان مقداری دارو وجود داشت که براساس اظهارنظر پزشکِ پزشکی قانونی داروهای موجود در کیف این خانم داروهای بیماران اعصاب و روان بوده است، البته ما نمی‌دانیم خود این فرد داروها را مصرف می‌کرده یا متعلق به فرد دیگری است. البته باید این داروها متعلق به خود فرد باشد.

مدیرروستا افزود: در سر صحنه تلفن این فرد بررسی شد و با خواهر این فرد که ساکن تهران است، تماس گرفته شد، اما در خصوص اینکه سایر افراد خانواده ساکن تهران هستند یا خیر اطلاعاتی ندارم.

وی با اشاره به اینکه کیف این فرد در قسمت پله‌های اضطراری بخش اداری دانشگاه قرار داشت، گفت: این فرد  از نرده‌های پله اضطراری بالا رفته و خود را به پایین پرتاب کرده است. در داخل کیف این فرد هیچ نامه‌‌ای برای اینکه انگیزه خودکشی در آن مشخص شده باشد، وجود نداشت.

بازپرس ویژه قتل با اشاره به احضار خانواده این فرد به دادسرا گفت: طبق معمول همه پرونده‌های خودکشی از خانواده این فرد نیز خواسته شده برای انجام تحقیقات تکمیلی و مشخص شدن انگیزه خودکشی به دادسرا مراجعه کنند.

مدیرروستا خاطرنشان کرد: پس از تحقیقات از خانواده علت و انگیزه خودکشی این فرد مشخص خواهد شد.

به گفته مسئولان دانشگاه الزهرا(س) این فرد هیچ ارتباط آموزشی با دانشگاه در سال‌های پس از فارغ‌التحصیلی نداشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز