خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی:

کلاهبرداران میلیاردی دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۱۸۴

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی، از دستگیری اعضای باند ۳ نفره ای که اقدام به کلاهبرداری ۱۲ میلیارد ریالی از ۳۹ شهروند در استان خراسان رضوی کرده بودند، توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار محمدکاظم تقوی در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فرد یا افرادی سودجو اقدام به کلاهبرداری از وی به صورت کارت به کارت کرده اند، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس پس از تحقیقات گسترده در خصوص موضوع این پرونده، دریافتند ۳ نفر که عضو یک خانواده نیز بودند با جعل مدارک هویتی و سوء استفاده از مدارک افراد سابقه دار و نیز پخش صدای افراد دارای سمت در سطح کشور، شهروندان را پای دستگاه عابربانک هدایت و با ترفندهای خاص و ذکر کدهای چند رقمی پس از تخلیه حساب آنان، اقدام به تجمیع وجوه ربوده شده در حساب های خامی می کردند.

سردار تقوی تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی و اقدامات فنی، کارآگاهان پلیس آگاهی از حضور اعضاء این باند در استان البرز مطلع و پس از شناسایی محل اختفاء آنها، با هماهنگی و دریافت نیابت قضائی در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی اعضای این باند را دستگیر و به پلیس آگاهی استان خراسان رضوی دلالت دادند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در پایان با اشاره به اینکه از منزل متهمان، ۲۲ عدد کارت بانکی متعلق به افراد غیر و یک دفترچه حساب بانکی کشف شد، خاطرنشان کرد: تاکنون ۳۹  شاکی اظهارات خودشان را در خصوص کلاهبرداری از آنان به مبلغ ۱۲ میلیارد ریال توسط این افراد به پلیس آگاهی خراسان رضوی منعکس کرده اند.

شایان ذکر است پرونده های مقدماتی در این خصوص تنظیم و به جهت تعیین و تکلیف قضائی به دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه هفتم مشهد مقدس ارجاع و برای متهمان قرارهای مناسب قضائی صادر و تحقیقات در رابطه با این پرونده به صورت جدی ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز