خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی:

هوای تهران کماکان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است/فردا هوا سالم می‌شود/بارش باران از امشب تا فردا صبح

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۰۶۶

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه بارندگی امروز اندک بوده و هنوز تاثیر عمده‌ای روی کاهش آلایندگی‌ها نگذاشته است، گفت: از بعدازظهر هوا به‌تدریج بهتر می‌شود و تا فردا (15 آذر) به دلیل بارشی که از نیمه شب تا فردا صبح خواهیم داشت، در شرایط سالم قرار می‌گیرد.

احد وظیفه در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: شاخص کلی هوا 136 است و کماکان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد. البته آلودگی هوا نسبت به دیروز تاحدودی افت داشته است. دیروز در بسیاری از ایستگاه‌های مرکزی و جنوبی شهر شاخص بالای 150 بود که برای همه گروه‌ها ناسالم است. امروز برخی مناطق حاشیه‌ای و کوهپایه‌ای نسبت به دیروز بهتر شده؛ چراکه در مناطق شمالی باران بیشتر بوده است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز آخر وقت هوا خیلی بهتر می‌شود، عنوان کرد: از نیمه امشب تا فردا صبح بارندگی خواهیم داشت و این بارش‌ها تا فردا بعدازظهر به طور پراکنده ادامه می‌یابد. البته بارش اصلی از امشب تا فردا صبح است.

وی ادامه داد: امروز بارش آنچنانی نداشتیم و هنوز تاثیر عمده‌ای روی کاهش آلایندگی‌ها نگذاشته است.

وظیفه تاکید کرد: همانگونه که آلودگی رفته‌رفته تشدید می‌شود، از بین رفتن آن هم طول می‌کشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز