خبرگزاری کار ایران

دستگیری سارقان ادوات ریلی راه‌آهن

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۲۵۱

فرمانده پلیس راه آهن کشور از دستگیری سارقان ادوات ریلی راه آهن اراک خبر داد و گفت: نظارت پلیس بر خطوط ریلی تشدید می شود.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حشمت اله ملکی " با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای تشدید اقدامات کنترلی و پیشگیری از سرقت اموال راه آهن، مأموران پلیس راه آهن اراک با بهره گیری از منابع اطلاعاتی به تردد 2 دستگاه کامیون ایسوزو در کیلومتر 305 ریلی واقع در ایستگاه راه آهن ملک آباد مشکوک شدند.

وی  افزود: مأموران در پایش محلی مشاهده کردند چهار سارق در حال سرقت ادوات ریلی موجود در حاشیه ایستگاه و بارگیری به داخل کامیون ها هستند،که پس از رویت پلیس اقدام به فرار می کنند. 

فرمانده پلیس راه آهن کشور  ادامه داد: پس از تعقیب و گریز، 2 دستگاه کامیون توقیف و مقدار 5 تن آهن آلات ریلی راه آهن کشف  شد و ماموران.سارقان را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی همچنین از کشف 8 تن دیگر از آهن آلات ریلی مسروقه متعلق به راه آهن خبر داد و تصریح کرد: در پی اعلام منابع اطلاعاتی مبنی بر وجود مقادیر زیادی ادوات ریلی راه آهن در کارگاه تولید آسفالت، بلافاصله مأموران دایره آگاهی پلیس راه آهن اراک طی هماهنگی قضائی به محل عزیمت و در بازرسی به عمل آمده از داخل کارگاه، 16 شاخه ریل در متراژهای 4 متری، 8 متری و 12متری و همچنین 10 عدد تراورس فلزی در مجموع به وزن تقریبی 8 تن کشف  شد. 

فرمانده پلیس راه آهن کشور یادآور شد: در این رابطه مسئول و سرپرست کارگاه  دستگیر و در تحقیقات انجام شده ضمن اقرار به بزه انتسابی اظهار داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز